Dolce Sport si-a pus echipament nou pentru marile competitii ale verii
Data publicarii: 01-06-2012 | Media
Incepand cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30, Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, isi intampina galeria de fani cu un nou vizual, care se asorteaza cu marile competitii ale verii pe care le difuzeaza, campionatul Euro 2012 si Jocurile Olimpice de la Londra. Cu aceasta ocazie, toti abonatii Dolce vor putea urmari gratuit in perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.
Sigla, grafica si imaginea Dolce Sport au un font nou si modern, care sa se potriveasca vizual cu fontul folosit in sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat in format 3D. Pachetul grafic este foarte dinamic si aliniat la cele mai inalte standarde din domeniu. Aici puteti viziona unul dintre noile promo-uri ale postului, care integreaza noul vizual.
"Noua identitate vizuala a postului este o consecinta fireasca a dezvoltarii accelerate a posturilor Dolce Sport in cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie sa reflecte evolutia acestei realitati. Noul brand este mai dinamic, mai expresiv, mai puternic si mult mai aproape de identitatea brandului Romtelecom si a sub-brandurilor sale. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre romani si a reusit sa adauge o nota de divertisment seriozitatii si competentei cu care este asociat brandul Romtelecom”, afirma Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
La randul sau, Vlad Enachescu, Director General Dolce Sport, spune ca "am ales acest moment pentru a face schimbarea de brand pentru ca urmeaza o vara fierbinte pe Dolce Sport, cu multe competitii de anvergura, precum Euro 2012 si Jocurile Olimpice, care vor fi transmise in direct. Suntem, de altfel, singura televiziune care difuzeaza cele mai tari competitii sportive ale anului, pe langa transmisiunile deja consacrate.”
Pentru ca isi doreste ca atmosfera de pe teren sa fie traita de toti clientii Dolce, existenti sau noi, Romtelecom da liber la vizionarea Dolce Sport 1, difuzand gratuit, in perioada 1 iunie-1 iulie 2012, acest canal pentru totii clientii sai de televiziune. Indiferent de tipul de pachet, pentru clientii serviciului de televiziune prin satelit si pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe pozitia 101.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani