Dolce Sport si-a pus echipament nou pentru marile competitii ale verii
Data publicarii: 01-06-2012 | Media
Incepand cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30, Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, isi intampina galeria de fani cu un nou vizual, care se asorteaza cu marile competitii ale verii pe care le difuzeaza, campionatul Euro 2012 si Jocurile Olimpice de la Londra. Cu aceasta ocazie, toti abonatii Dolce vor putea urmari gratuit in perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.
Sigla, grafica si imaginea Dolce Sport au un font nou si modern, care sa se potriveasca vizual cu fontul folosit in sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat in format 3D. Pachetul grafic este foarte dinamic si aliniat la cele mai inalte standarde din domeniu. Aici puteti viziona unul dintre noile promo-uri ale postului, care integreaza noul vizual.
"Noua identitate vizuala a postului este o consecinta fireasca a dezvoltarii accelerate a posturilor Dolce Sport in cei aproape doi ani de la lansare, iar brandul trebuie sa reflecte evolutia acestei realitati. Noul brand este mai dinamic, mai expresiv, mai puternic si mult mai aproape de identitatea brandului Romtelecom si a sub-brandurilor sale. Brandul Dolce Sport este deja cunoscut de circa 80% dintre romani si a reusit sa adauge o nota de divertisment seriozitatii si competentei cu care este asociat brandul Romtelecom”, afirma Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
La randul sau, Vlad Enachescu, Director General Dolce Sport, spune ca "am ales acest moment pentru a face schimbarea de brand pentru ca urmeaza o vara fierbinte pe Dolce Sport, cu multe competitii de anvergura, precum Euro 2012 si Jocurile Olimpice, care vor fi transmise in direct. Suntem, de altfel, singura televiziune care difuzeaza cele mai tari competitii sportive ale anului, pe langa transmisiunile deja consacrate.”
Pentru ca isi doreste ca atmosfera de pe teren sa fie traita de toti clientii Dolce, existenti sau noi, Romtelecom da liber la vizionarea Dolce Sport 1, difuzand gratuit, in perioada 1 iunie-1 iulie 2012, acest canal pentru totii clientii sai de televiziune. Indiferent de tipul de pachet, pentru clientii serviciului de televiziune prin satelit si pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe pozitia 101.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii