Clientii BCR au efectuat peste 100.000 de operatiuni de pe telefoane mobile prin Internet Banking
Data publicarii: 31-05-2012 | Finante-Banci
Clientii Bancii Comerciale Romana (BCR) au efectuat, de la inceputul anului si pana in prezent, peste 100.000 de operatiuni de pe telefoanele mobile prin intermediul serviciului de Internet Banking - Click 24 Banking BCR.
Pentru clientii BCR este vorba despre trei lucruri: comoditate, comoditate si iar comoditate. Prin intermediul acestui serviciu, BCR vine inca o data in intampinarea cerintelor clientilor sai, raspunzand nevoii crescande a acestora de a fi mereu conectati cu banca, oferindu-le prin intermediul m.24banking.ro acces securizat la conturile si produsele detinute la BCR. Suntem incantati ca avem atat de multi clienti care folosesc serviciul Click 24 Banking BCR de pe telefonul mobil. E o dovada in plus care confirma ca serviciile nou lansate de BCR raspund nevoii de mobilitate a clientilor” a spus Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR
Serviciul e disponibil gratuit tuturor utilizatorilor Click 24 Banking BCR, la adresa m.24banking.ro si poate fi accesat de pe orice telefon mobil dotat cu un browser de Internet, beneficiind de aceleasi niveluri de securitate. Printre operatiunile cele mai populare efectuate de client prin serviciul Internet Banking Click 24 Banking BCR se numara vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor, plata facturilor si schimburile valutare.
Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si schimburile valutare iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt - iPhone, Samsung si Nokia. Solutia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de transferuri in lei (78%), de tip intrabancar (51%). Tranzactiile deja inregistrate prin aceasta platforma mobila ne indica nivelul de incredere al clientilor in serviciul de internet banking al BCR, valoarea medie transferata fiind de 3.700 ron per tranzactie.
Ca si comportament al clientilor, acestia se conecteaza cel mai frecvent dupa ora pranzului (14:00 - 15:00), verifica situatia conturilor, se uita la ultimele tranzactii iar apoi efectueaza operatiuni/tranzactii.
Popularitatea serviciului m.24banking.ro se inscrie in trendul global de folosire a telefonului mobil pentru tranzactii bancare si reflecta cresterea vanzarilor de smartphones in Romania.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?