Clientii BCR au efectuat peste 100.000 de operatiuni de pe telefoane mobile prin Internet Banking

Data publicarii: 31-05-2012 | Finante-Banci

Clientii Bancii Comerciale Romana (BCR) au efectuat, de la inceputul anului si pana in prezent, peste 100.000 de operatiuni de pe telefoanele mobile prin intermediul serviciului de Internet Banking - Click 24 Banking BCR.

Pentru clientii BCR este vorba despre trei lucruri: comoditate, comoditate si iar comoditate. Prin intermediul acestui serviciu, BCR vine inca o data in intampinarea cerintelor clientilor sai, raspunzand nevoii crescande a acestora de a fi mereu conectati cu banca, oferindu-le prin intermediul m.24banking.ro acces securizat la conturile si produsele detinute la  BCR. Suntem incantati ca avem atat de multi clienti care folosesc serviciul Click 24 Banking BCR de pe telefonul mobil. E o dovada in plus care confirma ca serviciile nou lansate de BCR raspund nevoii de mobilitate a clientilor” a spus Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR

Serviciul e disponibil gratuit tuturor utilizatorilor Click 24 Banking BCR, la adresa m.24banking.ro si poate fi accesat de pe orice telefon mobil dotat cu un browser de Internet, beneficiind de aceleasi niveluri de securitate. Printre operatiunile cele mai populare efectuate de client prin serviciul Internet Banking Click 24 Banking BCR se numara vizualizarea soldurilor si a istoricului tranzactiilor, plata facturilor si schimburile valutare.

Cele mai frecvente tranzactii pe care le fac clientii BCR, utilizatori de internet banking, sunt platile de facturi si schimburile valutare iar cele mai utilizate telefoane mobile (smartphones) sunt - iPhone, Samsung si Nokia. Solutia m.24banking.ro a fost utilizata in general pentru efectuarea de transferuri in lei (78%), de tip intrabancar (51%). Tranzactiile deja inregistrate prin aceasta platforma mobila ne indica nivelul de incredere al clientilor in serviciul de internet banking al BCR,  valoarea medie transferata fiind de 3.700 ron per tranzactie.

Ca si comportament al clientilor, acestia se conecteaza cel mai frecvent dupa ora pranzului (14:00 - 15:00), verifica situatia conturilor, se uita la ultimele tranzactii iar apoi efectueaza operatiuni/tranzactii. 

Popularitatea serviciului m.24banking.ro se inscrie in trendul global de folosire a telefonului mobil pentru tranzactii bancare si reflecta cresterea vanzarilor de smartphones in Romania.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: