Citibank Romania: comisioane rambursate daca nu esti multumit de produsele bancii
Data publicarii: 22-05-2012 | Finante-Banci
- Citibank Romania marcheaza 200 de ani de experienta globala prin lansarea unui beneficiu unic pe piata bancara din Romania .
- Cu noul beneficiu "Satisfactie garantata”, clientii Citibank Romania au posibilitatea de a primi inapoi contravaloarea comisioanelor platite in mod direct catre banca, daca nu sunt multumiti de produsele bancii in termen de pana la sase luni.
Beneficiul se aplica creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit si conturilor curente, oferind clientilor sansa de a evalua produsele bancii pe o perioada de pana la sase luni, in functie de tipul de produs. In cazul in care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin multumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate incheia colaborarea, fiindu-i rambursata valoarea comisioanelor platite bancii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu.
Astfel, in cazul in care, in termen de 30 de zile, clientul este nemultumit de creditul de nevoi personale si decide ca nu mai doreste imprumutul, banca nu va incasa dobanda calculata si comisionul de rambursare anticipata de 1%, conditionat de rambursarea integrala a sumei contractate.
In ceea ce priveste cardurile de credit Citi, banca ramburseaza comisionul anual de administrare in cazul in care detinatorul de card decide, in termen de 60 de zile de la contractare, ca produsul nu corespunde nevoilor sau asteptarilor sale.
De asemenea, referitor la produsul de cont curent All Inclusive, in situatia in care clientul doreste sa inchida contul in maxim sase luni de la data deschiderii, banca ii va rambursa toate comisioanele unice lunare in valoare de 30 de lei platite pana la momentul respectiv.
"Cu 200 de ani de experienta in construirea de relatii pe termen lung cu clientii nostri, prioritatea Citi este de a oferi, impreuna cu produsele si serviciile, o experienta bancara superioara. Noul beneficiu care garanteaza satisfactia clientilor nostri demonstreaza inca o data faptul ca oferta noastra este construita in jurul nevoilor clientilor. Ne dorim sa consolidam increderea clientilor nostri, asigurandu-i de faptul ca vor primi solutii financiare responsabile si transparente precum si o calitate ireprosabila a serviciilor de fiecare data cand aleg Citibank. Satisfactia garantata este un concept unic pe piata bancara din Romania, reprezentand una dintre initiativele prin care ne-am propus sa ne sprijinim clientii sa-si transforme ambitiile in realizari”, a declarat Kumar Ramachandran, Director departament persoane fizice, Citibank Romania.
Informatii suplimentare despre produsele si serviciile Citibank sunt disponibile pe www.citibank.ro sau la sau la linia CitiPhone 0800801040.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman