PayU se extinde in Rusia, Ucraina si Turcia

Data publicarii: 22-05-2012 | Finante-Banci

Echipa PayU din Romania anunta finalizarea procesului de export tehnologic in Rusia, Ucraina si Turcia, continuand strategia de extindere regionala a grupului PayU, demarata la mijlocul anului trecut prin implementarea platformei de plati online in Ungaria. Astfel, in acest moment, compania ofera plati online simple, rapide si in siguranta catre un numar de peste 120 de milioane de utilizatori de internet din cele 5 tari europene in care este prezenta.

La nivelul grupului PayU, extinderea globala a continuat si in 2012 prin integrarea unor companii de procesare de plati online din Africa de Sud si India, grupul fiind acum prezent in 9 tari, pe 3 continente si deservind peste 285 milioane de utilizatori de internet. 

"Obiectivul nostru este de a construi un brand international, lider in industria platilor online pe toate pietele in care activeaza. Ne dorim ca, bazandu-ne pe experienta de 8 ani, pe colaborarea cu grupul Allegro si cu ceilalti integratori de plati online din Europa, Asia, Africa si America de Sud detinuti de Naspers sa construim o singura companie, un singur brand si sa stabilim noi standarde de excelenta in industria comertului electronic.”, declara Marcin Jabłoński, CEO at PayU SA.

Lider in Romania si Polonia

PayU este lider de piata in Polonia, o tara cu 24 de milioane de utilizatori de internet si in Romania, unde 8,5 milioane de oameni au acces la internet.

"Achizitia ePayment de catre Naspers in 2010 si includerea in grupul PayU s-a dovedit a fi o foarte buna decizie de business. Ne-a oferit oportunitatea si resursele pentru a  ne dezvolta portofoliul de metode de plata si de a ne mentine pozitia de lideri de piata in Romania pe care o detinem inca din 2007”, declara Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU in Romania.

Integratorul celor mai mari platforme de comert electronic din Cehia, Ungaria si Turcia

Incepand din iunie 2010, PayU a inceput sa furnizeze servicii de procesare in Cehia, principalii clienti fiind Skoda si platforma de licitatii Aukro.

In cursul anului trecut, grupul a inceput operatiunile in Ungaria, furnizand servicii de procesare a platilor pnline pentru principalele doua site-uri locale, Vatera and TeszVesz, operate de allegroup.hu. Potentialul celor doua tari este dat de un numar de 13,7 milioane de utilizatori de internet.

Intrarea pe piata din Turcia a fost o alta etapa a strategiei de dezvoltare si intrare pe piete noi, cu potential, principalii clienti fiind clubul de shopping Markafoni si Zizigo, cel mai mare magazin online de incaltaminte. Cu 35 de milioane de utilizatori, Turcia se remarca printr-o mare deschidere fata de metode de plata moderne.

Cu un numar de 76,7 milioane de potentiali clienti, Rusia si Ucraina sunt cele mai recente piete in care grupul PayU a intrat, procesul de extindere urmand sa continue cu cel putin inca 10 tari in urmatorii ani.

Pentru mai multe informatii referitoare la grupul PayU, va rugam sa accesati www.payugroup.com

Ultimele stiri pe BankNews.ro: