Contact Center Awards a desemnat castigatorii pentru 2012
Data publicarii: 18-05-2012 | Afaceri
Contact Center Magazine a premiat performanta si viziunea de customer care la Gala Contact Center Awards care a avut loc miercuri, 16 mai 2012, la Hotelul Novotel City Centre din Bucuresti, in cadrul uneia dintre cele mai importante conferinte de profil din Sud-Estul Europei, Customer Care Conference & Expo.
In 2012 exigentele si asteptarile consumatorilor au crescut simtitor, iar companiile din Romania trebuie sa se focuseze mai intens pe o relatie cat mai buna cu clientul si sa aplice modelele internationale de customer centricity pentru a se mentine competitive. Aceste premise au stat la baza continutului editiei de anul acesta a Customer Care Conference & Expo, organizata de compania Expo Media.
In cea de-a doua zi a evenimentului cei mai buni profesionisti din aria de contact center au fost recunoscuti si premiati la Gala Contact Center Awards 2012, un eveniment festiv organizat an de an prin cea mai importanta revista de profil din Romania, Contact Center Magazine.
Eroul principal al acestei gale a fost excelenta de customer care, indiferent de nivelul ierarhic din punct de vedere profesional sau de dimensiunea afacerii in sine. Evenimentul a sarbatorit valoarea si viziunea in toate formele ei.
Pentru sectiunea generala ce adreseaza succesul companiilor in zona de call center si tehnologie, juriul a premiat contact centrele care au demonstrat un inalt standard de profesionalism, asigurand un serviciu de calitate clientilor, un mediu pozitiv de lucru pentru angajati si profitabilitate pentru business.
Brandurile castigatoare care fac diferenta in perceptia consumatorului si angajatului din Romania, in 2012 au fost:
- DHL - Best Small Call Center;
- ING Bank - Best Medium Call Center in registru de call center propriu;
- Call Point New Europe - Best Medium Call Center din aria de call center outsource;
- Teleperformance - Best Large Call Center;
- Groupama Asigurari - Best use of Technology.
Contact Center Awards este un eveniment despre OAMENI inainte de toate. Gala aduce in atentia publicului oameni valorosi, cu viziune, pasiune si rezultate impresionante, care reprezinta modele autentice de personalitate si profesionalism.
Profesionistii castigatori de anul acesta sunt:
- Silviu Suditu, Competence Call Center - Best Call Center Trainer;
- Mihaela Ghita, Raiffeisen Bank - Best Call Center Agent;
- Ksenia Bocharova, Oracle - Best Support Center Specialist;
- Andrei Papadopol, Raiffeisen Bank - Best Retention Agent;
- Alina Grecu, UniCredit Tiriac Bank - Best Telesales Agent;
- Ciprian Raducan, Competence Call Center - Best Call Center Supervisor;
- Maria Avram, Oracle - Best Support Center Team Manager;
- Brandusa Luminita Istrate, OMV Petrom - Best Support Center Manager;
- Edmona Popescu, Teleperformance - Best Call Center Manager din aria de call center outsource;
- Adriana Iuliana Closca, UniCredit Tiriac Bank - Best Call Center Manager in regim de call center propriu.
„Ma bucur ca printre concurenti am intalnit pasiunea si dorinta de face lucrurile sa mearga inainte. Oamenii au multa determinare, transmit entuziasm si sunt proactivi. Jurizarea a fost, pe langa o evaluare atenta, si un proces de invatare, un schimb de energie si cunostinte dintre noi si concurenti.” - Madalina Vilau, Membru al Juriului Contact Center Awards si Managing Director, Expo Media.
„Ce am cautat dincolo de competenta specializata? Empatia, initiativa si adaptabilitatea. Adica atitudinea - care face diferenta si care este secretul reusitei profesionale si in viata personala. – Marcela Stoia, Membru al Juriului Contact Center Awards, Director de Operatiuni, Expo Media si Trainer, Customer Service School.
„Piata de customer care este in plin proces de adaptare. Mai sunt multe de facut, insa «vibe-ul» este unul pozitiv. M-a impresionat placut faptul ca unele dintre interviurile desfasurate cu concurentii au adus si o doza de nonconformism. Oamenii, pe langa competenta de customer care, sunt mai liberi in actiune si ies la inaintare cu idei de optimizare” - Oana Balteanu, Membru al Juriului Contact Center Awards si Managing Partener, Customer Service School.
Conferinta de anul acesta a fost posibila cu sprijinul partenerilor Competence Call Center – Partener Gold, Mediatel Data, Customer Service School si Euristic Partner, precum si al sponsorilor care au asigurat premii si momente inedite pentru participanti: Extreme Travel, Active Life, Orasul Meu si Tea Forte.
Partenerii media ai acestei editii au fost: Babylon Consult, PresaOnline.ro, ClubAfaceri.ro, Contact Center Magazine, Wall-street.ro, Orasul Meu si Finzoom.ro.
Pentru mai multe informatii despre cea de-a 8 a editie a Customer Care Conference and Expo, fotografii si prezentari, va invitam sa accesati www.conferinte.ro.
Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama
variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare,
research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de
business.
Your
customers are your business.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani