Tigla Gerard fara TVA pana la 15 iunie 2012
Data publicarii: 09-05-2012 | Afaceri
Final Distribution, importatorul exclusiv GERARD in Romania ofera TVA-ul inapoi clientilor care achizitioneaza tigla metalica cu acoperire de piatra naturala si accesorii GERARD pana la 15 iunie 2012. Promotia este valabila pentru profilele Heritage si Milano, culorile Chestnut (maro) si Rosso (rosu), in limita stocului disponibil.
"Acoperisul GERARD este printre cele mai usoare invelitori de pe piata, apasand de pana la 7 ori mai putin pe sarpanta, pereti si fundatie decat ar face-o majoritatea acoperisurilor traditionale. Daca se tine cont de acest lucru inca din stadiul de proiect, se pot realiza economii substantiale la sarpanta si la structura de rezistenta a casei. Mai mult, greutatea redusa recomanda tigla GERARD pentru renovari, astfel ca de cele mai multe ori nu mai este nevoie de refacerea integrala a sarpantei.” declara Dan Mircescu directorul general Final Distribution.
GERARD Heritage, profilul cu istorie de peste 50 de ani, este primul tip de tigla metalica cu acoperire de piatra creat de producatorul AHI Roofing (Noua Zeelanda), in urma cu jumatate de secol. Tehnologia moderna, combinata cu valorile mostenite de la o generatie la alta, a dus la crearea unui acoperis cu aspect traditional, deosebit de durabil. GERARD Heritage este produsul din gama Gerard cu cea mai mare cerere in Romania.
Tigla GERARD Milano ofera solutia ideala pentru casele inspirate din stilul specific zonei mediteraneene. Acoperirea de piatra naturala a tiglei GERARD se asorteaza cu textura fatadelor, in special a celor care pun in valoare materiale naturale (lemn, piatra), oferind astfel un detaliu inedit.
Aspectul natural al tiglei Gerard este asigurat de acoperirea de piatra naturala, ce asigura o protectie sporita impotriva intemperiilor si reduce poluarea fonica.
Promotia GERARD Heritage si Gerard Milano este disponibila in reteaua nationala de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si retele de tip DIY (Do It Yourself).
Final Distribution a incheiat 2011 cu o cifra de afaceri de 18,6 milioane lei, in crestere cu 28% comparativ cu anul 2010. Final Distribution este liderul pietei de tigla metalica cu acoperire de piatra naturala din Romania prin brandul Gerard.
Despre Final Distribution:
FINAL DISTRIBUTION este furnizorul unui sistem complet pentru acoperis prin importul tiglei metalice cu acoperire de piatra naturala GERARD, membranelor de protectie pentru acoperis si fundatii DELTA, ferestrelor de mansarda KEYLITE si productiei sistemului pluvial NOVATIK.
Final Distribution este reprezentantul exclusiv al brandului GERARD - tigla metalica cu acoperire de piatra naturala. Ca urmare a dezvoltarii unui parteneriat de succes cu compania AHI Roofing din Noua Zeelanda, Final Distribution a ajuns sa detina prin vanzarile Gerard cea mai mare cota din piata tiglei metalice cu acoperire de piatra din Romania.
In anul 2011, Final Distribution a inceput productia sistemului de jgheaburi si burlane in unitatea de productie din Baicoi, jud. Prahova. Sistemul pluvial este comercializat sub brandul Novatik.
Mai multe informatii pe www.finaldistribution.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice