Libra Internet Bank lanseaza facilitatea autentificarii in Internet Banking prin SMS
Data publicarii: 26-04-2012 | Finante-Banci
In linie cu noua strategie de dezvoltare adoptata la sfarsitul anului trecut, Libra Internet Bank continua sa inoveze la nivelul serviciilor oferite. Astfel, incepand cu aceasta saptamana este functionala o noua metoda de autentificare in Internet Banking, mai simpla - autentificarea prin SMS. Noua modalitate de autentificare garanteaza accesarea simplificata a serviciului Internet Banking, fara a presupune costuri sau setari suplimentare ale computerului personal.
In plus, accesarea serviciului este de acum posibila de pe mai multe tipuri de browser- Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Google Chrome - clientul beneficiind astfel de flexibilitate sporita.
"Dezvoltarea continua a serviciului Internet Banking prin adaugarea de noi facilitati se afla in centrul eforturilor noastre strategice. Ca parte a noii pozitionari, aspiram sa oferim cele mai noi solutii si sa facem inovatia accesibila clientilor nostri, fara a face insa rabat de la securitate. Actionam consecvent in directia imbunatarii experientei bancare pentru clientii nostri, urmarind ca prin produsele si serivciile oferite sa garantam accesibilitate, flexibilitate si siguranta. ” Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank
Fluxul autentificarii prin SMS reprezinta o varianta simplificata a sistemului anterior de autentificare; dupa accesarea site-ului www.librabank.ro si introducerea datelor (Username si Parola), clientul primeste un SMS continand un cod de securitate, care poate fi folosit pentru accesarea integrala a serviciului Internet Banking.
Autentificarea prin SMS este una din cele mai recente facilitati lansate de banca, alaturi de alertele prin e-mail/sms, care permit accesul clientilor in timp real la informatiile aferente operatiunilor derulate pe conturile lor, sporind astfel controlul acestora asupra finantelor proprii.
Ca urmare a concentrarii puternice pe dezvoltarea serviciilor bancare on-line, numarul de utilizatori activi ai serviciului Internet Banking a crescut in 2011 cu 15% fata de 2010. La sfarsitul lunii martie 2012 cifrele arata de asemenea o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul tranzactiilor derulate prin Internet Banking a cunoscut si el o crestere in 2011, cu 25% fata de anul precedent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii