Libra Internet Bank lanseaza facilitatea autentificarii in Internet Banking prin SMS
Data publicarii: 26-04-2012 | Finante-Banci
In linie cu noua strategie de dezvoltare adoptata la sfarsitul anului trecut, Libra Internet Bank continua sa inoveze la nivelul serviciilor oferite. Astfel, incepand cu aceasta saptamana este functionala o noua metoda de autentificare in Internet Banking, mai simpla - autentificarea prin SMS. Noua modalitate de autentificare garanteaza accesarea simplificata a serviciului Internet Banking, fara a presupune costuri sau setari suplimentare ale computerului personal.
In plus, accesarea serviciului este de acum posibila de pe mai multe tipuri de browser- Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Google Chrome - clientul beneficiind astfel de flexibilitate sporita.
"Dezvoltarea continua a serviciului Internet Banking prin adaugarea de noi facilitati se afla in centrul eforturilor noastre strategice. Ca parte a noii pozitionari, aspiram sa oferim cele mai noi solutii si sa facem inovatia accesibila clientilor nostri, fara a face insa rabat de la securitate. Actionam consecvent in directia imbunatarii experientei bancare pentru clientii nostri, urmarind ca prin produsele si serivciile oferite sa garantam accesibilitate, flexibilitate si siguranta. ” Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank
Fluxul autentificarii prin SMS reprezinta o varianta simplificata a sistemului anterior de autentificare; dupa accesarea site-ului www.librabank.ro si introducerea datelor (Username si Parola), clientul primeste un SMS continand un cod de securitate, care poate fi folosit pentru accesarea integrala a serviciului Internet Banking.
Autentificarea prin SMS este una din cele mai recente facilitati lansate de banca, alaturi de alertele prin e-mail/sms, care permit accesul clientilor in timp real la informatiile aferente operatiunilor derulate pe conturile lor, sporind astfel controlul acestora asupra finantelor proprii.
Ca urmare a concentrarii puternice pe dezvoltarea serviciilor bancare on-line, numarul de utilizatori activi ai serviciului Internet Banking a crescut in 2011 cu 15% fata de 2010. La sfarsitul lunii martie 2012 cifrele arata de asemenea o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul tranzactiilor derulate prin Internet Banking a cunoscut si el o crestere in 2011, cu 25% fata de anul precedent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman