Cine pierde in cearta dintre RCS&RDS si Antene
Data publicarii: 23-04-2012 | Media
In urma opririi retransmisiei Antenelor pe platforma Digi Satelit, RCS&RDS risca sa piarda abonati, iar trustul media va ramane fara o parte din audienta. Compania RCS&RDS a scos, de vineri, toate televiziunile grupului Intact din serviciul Digi TV Satelit. Astfel, abonatii serviciului nu mai au acces la Antena 1, Antena 2 Antena 3, Euforia si GSP TV.
CNA nu poate interveni pentru ca principiul "must carry", care obliga cablistii sa retransmita cele mai populare posturi TV, se aplica doar in retelele de cablu, nu si la cele satelit. Din acest conflict au de pierdut ambele parti. RCS&RDS ar putea ramane fara abonatii care vor fi nemultumiti ca nu mai gasesc in pachetul de baza posturile din oferta pentru care au semnat inceperea contractului.
Astfel, oamenii ar putea migra catre Romtelecom Dolce, concurentul principal, iar Digi ar putea pierde din suprematia pe care o detine pe piata. Pe de alta parte, Antenele pierd telespectatori numerosi, in conditiile in care, potrivit mai multor surse citate de Mediafax, televiziunile lui Voiculescu au ramas fara aproape 15% din piata de distributie TV din Romania, aproximativ un milion de abonati la platforma de satelit Digi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani