Comertul electronic cu plata online a urcat cu 38% inainte de Paste
Data publicarii: 20-04-2012 | Finante-Banci
Comertul electronic cu plata online a crescut in perioada de dinaintea Pastelui cu 38% fata de acelasi interval din 2010, astfel ca potrivit datelor din sistemul PayU romanii au cheltuit in magazinele online autohtone 15,9 milioane euro intre 15 martie si 14 aprilie, informeaza Mediafax. Cele mai cautate produse, in aceeasi perioada, au fost jucariile, cadourile, confectiile si florile, produse care au inregistrat cresteri de 83%, 80%, 59% si, respectiv, 39%. Conform statisticilor Romcard, volumul comertului electronic cu plata online a crescut in primul trimestru cu 42% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 51,9 milioane de euro, in timp ce platforma PayU a procesat tranzactii de 43,2 milioane de euro.
"Piata cunoaste un ritm de crestere accelerat in acest an, sub influenta unui cumul de factori. Astfel, pe de o parte, mai multe campanii de promovare a platii online se afla in desfasurare de catre Visa si Mastercard, atragand un numar tot mai mare de cumparatori. Pe de alta parte, un impuls puternic il dau jucatorii noi care intra in industrie, cel mai important fiind operatorul de telefonie mobila Cosmote. Nu in ultimul rand, vorbim si de o evolutie naturala a pietei, pe masura ce nivelul de incredere a cumparatorilor creste", a declarat, intr-un comunicat al PayU, Marin Mitroi, director general Romcard.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman