Flamingo International estimeaza pierderi de 4,5 milioane euro in 2006
Data publicarii: 10-10-2006Compania Flamingo International a afisat o cifra de afaceri de 94,12 milioane lei, dar si o pierdere de 6,14 milioane lei in primele sase luni ale anului 2006.
Pierderea estimata este datorata declinului cu 10-15% a pietei de electrocasnice dar si costurilor necesare integrarii retelei Flanco in grup si costurilor aferente restructurarii retelelor, potrivit oficialilor Flamingo International.
In ceea ce priveste restructurarea retelelor, adunare generala a actionarilor a hotarat luni dizolvarea si lichidarea sau transferarea tuturor partilor sociale detinute la Flamingo Digital Shop din Sofia, la Flamingo Software din Iasi si la Flamingo Networking&Communications din Otopeni, potrivit comunicatului publicat pe pagina de internet a Bursei de Valori Bucuresti.
Grupul Flamingo, care ocupa pozitia a doua pe piata de profil dupa achizitia lantului Flanco, finalizata in primavara acestui an, tinteste o crestere a vanzarilor de 13% anul viitor si cu 22% in anul 2008, acestea urmand sa atinga valoarea de 220 de milioane de euro peste doi ani.
Principalul motor de crestere va fi noua retea de magazine Flanco World, concept dezvoltat de Market Value, companie franceza de branding specializata in identitate vizuala si in concepte de magazine.
Magazinele Flanco World vor avea suprafete cuprinse intre 1.800 si 3.000 metri patrati si vor fi amplasate in orase mari si medii, in centre de retail usor de accesat, alaturi de alte puncte de interes. Flamingo si-a asigurat deja amplasamente pentru zece magazine noi Flanco World in 2007.
Ponderea lantului Flanco World in vanzarile grupului este estimata sa se dubleze, de la 10% anul acesta la 20% in 2007.
Flamingo are o cota de piata de 18%, conform propriului raport, fiind depasit doar de liderul pietei Altex, care are 26% din piata, si se afla in fata lantului Domo, a carui cota de piata o estimeaza la 16% potrivit unui raport al grupului Flamingo International.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului