Banca Comerciala Carpatica reduce dobanda la creditele OneSmart si Casa 9
Data publicarii: 12-04-2012 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica este alaturi de clientii persoane fizice lansand doua noi promotii pentru creditele OneSmart si Casa 9.
Pentru cererile de credit de refinantare OneSmart depuse pana la data de 31 mai 2012, dobanda la creditele in lei este redusa cu aproape 1 punct procentual fata de dobanda standard, iar pentru solicitarile de credit imobiliar/ ipotecar Casa 9, reducerea de dobanda ajunge pana la aprox. 0,5 puncte procentuale fata de cea standard. Astfel, pentru ambele credite solicitate in lei, Banca Comerciala Carpatica percepe o dobanda promotionala calculata in functie de ROBOR la 6 luni + marja fixa de 3.45%.
Aceste promotii sunt valabile pentru toate cererile de credit depuse pana la data de 31 mai 2012. In cazul in care clientii beneficiaza de alte reduceri/promotii / discounturi aferente acestor credite, ei vor avea posibilitatea sa aleaga care campanie/promotie sa fie aplicabila solicitarii de acum.
"Nu suntem la prima campanie de costuri promotionale pentru creditele adresate clientilor persoane fizice pentru ca intelegem nevoile lor si ne straduim sa avem mereu o oferta cat mai atractiva de costuri. Promotiile se refera la creditele in lei, deoarece ne dorim sa urmam tendinta din piata si sa incurajam creditarea in moneda nationala, protejandu-ne clientii de riscul valutar. Acum, in prag de sarbatori, prin aceste promotii, contribuim si noi la mentinerea unui buget pozitiv pentru toti cei interesati de accesarea unui credit.”, afirma Georgiana Coanda, Director Executiv Retea Retail.
Mai multe informatii despre aceste promotii pot fi accesate pe site-ul Bancii Comerciale Carpatica, la sectiunea Persoane fizice > Credite.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman