Raiffeisen Bank Romania este partener Platinum al evenimentului Marketing 3.0
Data publicarii: 12-04-2012 | Finante-Banci
Raiffeisen Bank Romania, prin divizia dedicata de Premium Banking, este partenerul Platinum al evenimentului Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor si profesionistilor in marketing si comunicare din toate industriile, ce se va desfasura in Bucuresti, in data de 1 iunie 2012, la Ateneul Roman.
In calitate de partener Platinum, Raiffeisen Bank Romania a demarat o campanie promotionala, adresata segmentului de clienti Premium Banking, avand ca premii 10 invitatii la sesiunea acreditata "Marketing-ul prin valori”, sustinuta de catre Prof. Philip Kotler.
Astfel, clientii care vor opta pentru serviciul Raiffeisen Premium Banking de la Raiffeisen Bank in perioada 2 aprilie - 20 mai 2012, vor avea sansa sa castige una dintre cele 10 invitatii, prin intermediul carora vor avea acces la cele 5 ore de training acreditat Marketing 3.0.
Raiffeisen Premium Banking este un serviciu special creat pentru a oferi solutii personalizate clientilor cu nevoi financiare complexe si este disponibil prin achizitionarea pachetului Premium Banking, ce cuprinde un set complet de produse, tranzactii si servicii, fiind oferit gratuit in primele trei luni de la prima achizitie.
Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting si V+O Communication (www.vando.ro). Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului.
Partenerii evenimentului sunt Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax (parteneri media), alaturi de Aerotravel, Athenee Palace Hilton, Raiffeisen Bank, Ursus, Coca Cola Hellenic si MobilPay.
Detalii suplimentare despre serviciul Premium Banking si despre training-ul certificat sustinut de Philip Kotler pe http://marketing30.ro/ si http://www.raiffeisenpremium.ro/eveniment-kotler/.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii