BCR scuteste clientii RCS & RDS de grija facturilor lunare
Data publicarii: 11-04-2012 | Finante-Banci
- BCR a implementat, impreuna cu Euplatesc, sistemul de plati recurente pentru cel mai mare furnizor de televiziune si de internet din Romania, RCS & RDS
- Serviciul este disponibil gratuit pentru clientii companiei, pe site-ul www.rcs-rds.ro
Banca Comerciala Romana (BCR) a implementat, impreuna cu Euplatesc, posibilitatea de a plati recurent facturile pentru abonatii furnizorului de televiziune, internet, telefonie fixa si mobila, RCS & RDS.
Acest serviciu este gratuit pentru clientii RCS & RDS si poate fi utilizat de catre detinatorii de carduri emise de orice banca din Romania, emis de orice banca, debit sau credit, sub sigla Visa si Mastercard.
"Clientii scapa astfel de grija lunara a platii facturilor. Banii se retrag automat din cont la data scadenta, iar clientul primeste instiintarea si confirmarea platii pe email. Platile recurente sunt inca un pas important pe care BCR il face pentru imbunatatirea vietii clientilor” a declarat Ahu Atay, director carduri BCR.
Pentru a folosi serviciul de plati recurente, clientii RCS & RDS trebuie sa parcurga urmatoarele etape:
- Accesarea www.rcs-rds.ro, zonele "Modalitati de plata a facturii" sau "Contul meu Digi",
- Intrarea in aplicatia de plata online directa sau inregistrarea si/sau logarea in contul de client
- Selectarea optiunii de plata factura, moment in care se solicita confirmarea activarii serviciul de plata recurenta. Aceasta optiune apare pe formularul de colectare a datelor despre card.
- Primirea mesajului de informare despre plata recurenta si o lista derulanta pentru alegerea numarului de plati dorite (intre 1 - 12 luni)
- Selectarea optiunii de plata dorita
- Primirea unui email de confirmare aferent platii efectuate
Serviciul pune la dispozitia clientilor posibilitatea de a renunta la plata recurenta si o adresa de email si un numar de telefon pentru a raspunde solicitarilor legate de plata recurenta.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani