Romtelecom, un partener de incredere pentru TRAVEL MIX
Data publicarii: 11-04-2012 | Media
Romtelecom extinde continutul TV pentru clientii sai si sustine, in acelasi timp, turismul romanesc, oferind pe canalul propriu, Dolce Info, emisiuni turistice marca TRAVELMIX.
Televiziunea nationala de turism TRAVEL MIX si operatorul Romtelecom si-au unit fortele pentru un obiectiv comun: acela de a promova turismul romanesc , in toate formele sale: calatorie, afaceri, cultural, medical, religios, agroturism, ecoturism, etc. si de a oferi posibilitatea tuturor telespectatorilor Dolce Info sa descopere noi destinatii turistice. Canalul Travel Mix este disponibil, de asemenea, si pentru clientii NextGen Digital National.
Dolce Info difuzeaza emisiuni turistice marca TRAVEL MIX, astfel ca, din aceasta luna, un numar mult mai mare de telespectatori au la dispozitie o noua sursa de inspiratie pentru calatoriile lor si modalitati diverse de petrecere a timpului liber in spatii destinate exclusiv relaxarii.
"Suntem bucurosi sa anuntam acest parteneriat intre Romtelecom si Travel MIX. Datoria noastra este sa tinem cont de cerintele publicului si sa venim cu solutii, astfel incat, in scurt timp, sa fim in casele tuturor romanilor. Vrem sa fim cat mai aproape de telespectatori, sa oferim emisiuni cat mai diversificate, sa contribuim la dezvoltarea Romaniei si sa atragem un numar cat mai mare de turisti, iar canalul Dolce Info ne ajuta sa scurtam drumul catre acest obiectiv”, a declarat Laurentiu Megelea - Director General Travel MIX.
Dolce Info este un canal propriu Romtelecom care se adreseaza utilizatorilor platformei de televiziune digitala prin satelit si difuzeaza informatii despre produsele si serviciile companiei, informatii utile (meteo, curs valutar, horoscop), informatii de interes general (trafic, drumuri blocate, transport public), programe de teleshopping, episoade demonstrative ale unor filme artistice sau programe (trailere) de pe canalele disponibile pe platforma Dolce, spoturi publicitare, infotext, promovare de evenimente, interviuri cu oficiali ai companiei, stiri publicitare si comunicate de presa, programe de divertisment (gastronomie, pescuit, documentare, spectacole de teatru/ opera/ opereta, concerte, stiri din culisele anumitor evenimente).
Despre TRAVEL MIX
Televiziunea Nationala de Turism Travel Mix s-a lansat in 2011, in luna martie, in cadrul Targului de Turism organizat de ANAT la Palatul Parlamentului si poate fi receptionata pe platforma mai multor operatori. Canalul Travel Mix este disponibil si pe Internet, la adresa www.travelmix.ro.
Despre Romtelecom
Cu o expertiza de peste 80 de ani pe piata romaneasca de telecomunicatii, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioada de transformari majore in ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixa la un jucator competitiv pe piata de telecomunicatii, oferind astazi o gama completa de servicii de comunicare si divertisment pentru toate nevoile unei gospodarii, cu pachete personalizate de televiziune (satelit si IPTV), internet si voce. La finalul lui 2011, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienti in portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet in banda larga si voce, precum si solutii complexe de business ICT. Mai multe detalii despre companie pe www.romtelecom.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman