CNA stabileste regulile de desfasurare a campaniei electorale locale in audiovizual
Data publicarii: 10-04-2012 | Media
Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a examinat, astfel, intr-o prima lectura, un proiect de decizie privind principii si reguli de organizare si desfasurare a campaniei electorale pentru alegerea autoritatilor publice locale in anul 2012 in cadrul difuzorilor audiovizuali. Proiectul se afla in dezbatere publica.
Actul va stabili, de exemplu, detalii privind durata unui spot, continutul lui, faptul ca spotul nu trebuie sa aiba, de pilda accente rasiste sau xenofobe. "Suntem intr-o situatie in care lupta politica este foarte acerba. Vor fi tendinta de nerespectare a legii de catre difuzori. Eu sustin ca reglementarea sa fie complementara si sa avem cat mai multe detalii", a spus Ioan Onisei, vice-presedinte al CNA.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman