TV Paprika s-a lansat in reteaua operatorului RCS & RDS
Data publicarii: 05-04-2012 | Media
De curand, TV Paprika s-a lansat in reteaua celui mai mare furnizor de servicii de televiziune din Romania, RCS & RDS. Postul poate fi urmarit in pachetele de televiziune analogica si digitala prin cablu, oferite de operatorul de telecomunicatii.
Prin intermediul acestui parteneriat, RCS & RDS aduce unui numar de peste 3 milioane de telespectatori din Romania, o serie noua de programe TV cu un continut gastronomic, de interes general. TV Paprika este singurul canal de televiziune din Romania dedicat gatitului echilibrat si vietii sanatoase. Prin emisiunile sale, canalul promoveaza sfaturi practice si secrete culinare unice, iar datorita programelor sale extrem de atractive, prezentate de bucatari faimosi, TV Paprika a devenit brandul cel mai puternic din Europa al programelor culinare.
Postul TV insumeaza 6 milioane de abonati in cele patru teritorii din Europa in care este transmis: Ungaria, Romania, Cehia si Slovacia.
TV Paprika este detinut si operat in totalitate de Chello Central Europe, parte a Chellomedia, divizia europeana de continut a Liberty Global, Inc. si a intrat pe piata din Romania in anul 2008.
"Chello Central Europe se bucura de o relatie lunga si de succes cu RCS & RDS, iar de-a lungul anilor o parte din posturile noastre tv au patruns in grila sa de programe. Suntem incantati sa lansam TV Paprika in reteaua Digi si suntem siguri ca telespectatorii se vor bucura de continutul sau de inalta calitate cu productii locale si internationale", declara Alena Blahovcova, Affiliate Sales Vice-President Chello Central Europe.
"Prin portofoliul sau, Chello Central Europe ne-a oferit oportunitatea de a imbogati continutul grilelor noastre de programe. Abonatii nostri au acces la un numar extins de programe pentru copii, femei, la posturi educationale si de stiri. Ne bucuram sa putem completa pachetele Digi TV cu cel mai puternic canal cu tematica culinara din Europa, TV Paprika”, afirma Florin Nemes, Coordonator Marketing si PR RCS & RDS.
Celelalte canale TV din portofoliul Chello Central Europe care emit in reteaua RCS & RDS sunt: Minimax, Romantica, Zone Reality, Bloomberg si CCTV News.
Despre Chello Central Europe
Chello Central Europe este principalul furnizor de continut din Europa Centrala.
Portofoliul curent de televiziuni din Romania include printre altele: Minimax, Sport1, SportM, TV Paprika, Fine Living Network, Zone Reality, JimJam, Extreme Sports Channel, Romantica, Outdoor Channel si Food Network. Compania are, de asemenea, un joint-venture cu MGM Channel.
In afara de televiziunile tematice, Chello Central Europe opereaza si AT Media, agentia de vanzare de publicitate numarul unu in Polonia, cat si Mojo Productions, un studio de productie full service pentru televiziunile locale si internationale din regiune. www.chellocentraleurope.com
Despre RCS & RDS
RCS & RDS este unul din cei mai importanti operatori din regiune, furnizand servicii de telecomunicatii in Romania, Ungaria, Cehia, Slovacia, Croatia, Serbia, Spania si Italia.
Compania si-a dezvoltat propria infrastructura de telecomunicatii pe suport de fibra optica si acopera cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixa si mobila peste 200 orase din tara. RCS & RDS este lider pe piata din Romania in furnizarea serviciilor de internet si de televiziune prin cablu si satelit si este cel mai mare furnizor alternativ de servicii de telefonie fixa. De asemenea, RCS & RDS este singura companie de telecomunicatii din Romania care ofera pachete complete cu 4 servicii: televiziune prin cablu sau satelit Digi TV, internet de mare viteza Digi Net, telefonie fixa Digi Tel si telefonie mobila Digi Mobil. Pentru toate pachetele de servicii, compania practica cele mai accesibile tarife de pe piata. www.rcs-rds.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman