Cine sunt cumparatorii de pe Facebook si ce cumpara ei
Data publicarii: 03-04-2012 | IT&C
Doar 1.5 milioane de oameni fac cumparaturi prin platforma Facebook dintre cei 850 de milioane de utilizatori, mamele fiind cele mai fidele cliente ale retelei de socializare.
Presedintele executiv al Payvment, cea mai populara platforma de comert de pe Facebook, care are aproximativ 80 la suta din activitatea comerciala a retelei, a explicat, pentru The Telegraph, tendintele cumparatorilor de pe reteaua sociala. "Femeile reprezinta majoritatea cumparatorilor de pe Facebook, iar cele mai multe dintre ele sunt mame care stau acasa. Cele mai populare produse cumparate sunt hainele pentru copii si atentii pentru cei mici, cum ar fi fundele de par", a spus el.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice