CFR Calatori si MasterCard - o noua campanie pentru platile online
Data publicarii: 30-03-2012 | Finante-Banci
- Biletele de tren platite online cu cardurile MasterCard sau Maestro beneficiaza de o reducere de 5% din pretul final, deja redus cu 5%
- Promotia se desfasoara in perioada 1 aprilie - 30 iunie 2012
CFR Calatori si MasterCard continua campania de incurajare a platilor online pe platforma www.cfrcalatori.ro, oferind o reducere de 5% din pretul final pentru biletele de tren achitate cu MasterCard sau Maestro. Aceasta reducere se aplica tarifului special de online practicat de CFR Calatori (un pret cu 5% mai mic fata de cel obisnuit) si se cumuleaza cu eventualele discount-uri suplimentare, precum cele acordate studentilor sau elevilor sau cele pentru biletele dus-intors.
Reducerea se acorda indiferent de banca emitenta a cardului, de valoarea biletului sau de destinatia din tara si nu poate fi mai mare de 600 de lei per tranzactie. Campania este valabila prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce, oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank.
"Cu totii ne dorim sa scapam de drumuri inutile si de aglomeratie si sa ne simplificam cat mai mult pregatirile de calatorie”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe. "Anul acesta mergem mai departe cu initiativele din 2011 de impulsionare a platilor online si propunem o noua campanie impreuna cu CFR Calatori, mai ales ca se apropie perioada vacantelor - de Paste si de 1 mai. Modelul de campanie de anul trecut a confirmat prin reactia extrem de pozitiva din piata, motiv pentru care continuam in aceeasi nota si invitam posesorii de carduri MasterCard si Maestro sa le foloseasca pe site-ul CFR Calatori pentru a-si achizitiona biletele de calatorie.”
"Am adus biletul de tren la indemana oricui are o conexiune la internet, optimizand astfel timpii alocati pregatirii unei calatorii. Pe langa posibilitatea de a-l cumpara online, direct de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, prin continuarea parteneriatului cu MasterCard, clientii nostri beneficiaza de la 1 aprilie de noi reduceri”, a afirmat Dorin Ioan Maer, Director General S.N.T.F.C. "CFR Calatori” - S.A.
"Raiffeisen Bank asigura solutia de plata e-Commerce pentru achizitionarea de bilete de tren online, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Am implementat aceasta modalitate de cumparare a biletelor impreuna cu CFR Calatori, in urma cu 3 ani, si, an de an, am inregistrat cresteri substantiale in numarul de utilizatori si tranzactii. Suntem convinsi ca ritmul de crestere va ramane ridicat si in 2012, sustinut atat de campaniile de promovare, cat si de simplitatea utilizarii serviciului”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-Commerce la Raiffeisen Bank.
Pentru a putea beneficia de oferta valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro, clientul trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.cfrcalatori.ro, sa completeze toti pasii indicati, sa aleaga destinatia si sa finalizeze plata. Dupa ce tranzactia este confirmata, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului de tren, care nu trebuie obligatoriu tiparita, identificarea avand loc pe baza buletinului sau a ID-ului de bilet.
Informatii suplimentare despre utilizarea serviciului Bilete CFR online/e-commerce si aceasta oferta sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman