CFR Calatori si MasterCard - o noua campanie pentru platile online
Data publicarii: 30-03-2012 | Finante-Banci
- Biletele de tren platite online cu cardurile MasterCard sau Maestro beneficiaza de o reducere de 5% din pretul final, deja redus cu 5%
- Promotia se desfasoara in perioada 1 aprilie - 30 iunie 2012
CFR Calatori si MasterCard continua campania de incurajare a platilor online pe platforma www.cfrcalatori.ro, oferind o reducere de 5% din pretul final pentru biletele de tren achitate cu MasterCard sau Maestro. Aceasta reducere se aplica tarifului special de online practicat de CFR Calatori (un pret cu 5% mai mic fata de cel obisnuit) si se cumuleaza cu eventualele discount-uri suplimentare, precum cele acordate studentilor sau elevilor sau cele pentru biletele dus-intors.
Reducerea se acorda indiferent de banca emitenta a cardului, de valoarea biletului sau de destinatia din tara si nu poate fi mai mare de 600 de lei per tranzactie. Campania este valabila prin serviciul Bilete CFR online/e-commerce, oferit de CFR Calatori si Raiffeisen Bank.
"Cu totii ne dorim sa scapam de drumuri inutile si de aglomeratie si sa ne simplificam cat mai mult pregatirile de calatorie”, spune Gabriel Ghita, Business Development CEE, MasterCard Europe. "Anul acesta mergem mai departe cu initiativele din 2011 de impulsionare a platilor online si propunem o noua campanie impreuna cu CFR Calatori, mai ales ca se apropie perioada vacantelor - de Paste si de 1 mai. Modelul de campanie de anul trecut a confirmat prin reactia extrem de pozitiva din piata, motiv pentru care continuam in aceeasi nota si invitam posesorii de carduri MasterCard si Maestro sa le foloseasca pe site-ul CFR Calatori pentru a-si achizitiona biletele de calatorie.”
"Am adus biletul de tren la indemana oricui are o conexiune la internet, optimizand astfel timpii alocati pregatirii unei calatorii. Pe langa posibilitatea de a-l cumpara online, direct de pe site-ul www.cfrcalatori.ro, prin continuarea parteneriatului cu MasterCard, clientii nostri beneficiaza de la 1 aprilie de noi reduceri”, a afirmat Dorin Ioan Maer, Director General S.N.T.F.C. "CFR Calatori” - S.A.
"Raiffeisen Bank asigura solutia de plata e-Commerce pentru achizitionarea de bilete de tren online, pe site-ul www.cfrcalatori.ro. Am implementat aceasta modalitate de cumparare a biletelor impreuna cu CFR Calatori, in urma cu 3 ani, si, an de an, am inregistrat cresteri substantiale in numarul de utilizatori si tranzactii. Suntem convinsi ca ritmul de crestere va ramane ridicat si in 2012, sustinut atat de campaniile de promovare, cat si de simplitatea utilizarii serviciului”, a spus Mihai Negulescu, director Acceptare Carduri si e-Commerce la Raiffeisen Bank.
Pentru a putea beneficia de oferta valabila pentru cardurile MasterCard si Maestro, clientul trebuie sa se inregistreze pe site-ul www.cfrcalatori.ro, sa completeze toti pasii indicati, sa aleaga destinatia si sa finalizeze plata. Dupa ce tranzactia este confirmata, clientul primeste pe e-mail varianta electronica a biletului de tren, care nu trebuie obligatoriu tiparita, identificarea avand loc pe baza buletinului sau a ID-ului de bilet.
Informatii suplimentare despre utilizarea serviciului Bilete CFR online/e-commerce si aceasta oferta sunt disponibile pe site-ul www.cfrcalatori.ro.
Comunicat de presa
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile