Au mai ramas doua zile pana la Mobile Advertising Congress Romania 2012
Data publicarii: 27-03-2012 | IT&C
Expertii sustin ca web-ul este deja perimat si insuficient. Se estimeaza ca Mobile Advertising-ul va ajunge la 50 de miliarde de dolari ca cifra de business in urmatorii ani. Iata de ce antreprenorii vizionari investesc in astfel de inovatii competitive.
Pornind de la aceste premise, cea de-a treia editie a Mobile Advertising Congress 2012, aduce in atentia comunitatii locale de afaceri solutii concrete de crestere de business in acest mediu dinamic de promovare. Conferinta este organizata de Expo Media si Vodafone Romania, si va avea loc la Athenee Palace Hilton Bucuresti, in data de 29 Martie 2012, incepand cu ora 09:00am.
Participantii de anul acesta vor descoperi ce conteaza in advertising si care sunt ultimele inovatii strategice, si se vor bucura de tombole si premii atractive, precum: ultimul model de iPad, oferit de Ascend NetSolutions, vouchere de wellness business asigurate de ActiveLife, invitatii la Dance Masters din partea Orasul Meu, si multe alte surprize placute. Mai mult, cei care doresc prinda ultimele locuri la eveniment vor benefica de un pret special, last minute, de doar 95 euro + TVA.
Iata o parte din subiectele de pe agenda de anul acesta:
- Realitati augmentate in mobile advertising.
Dan Romescu - Mobile Social Architect, Augmented Citizen Advocate
- Media traditionala si mobile advertising-ul.
Angus Slater - Chief Marketing Officer at Vodafone Romania
- Inovatii de tip Mobile Ad Product la Google.
Huseyin Savas - Regional Product Expert for mSearch, Google Ireland
- Trenduri in comunicarea contemporana. Creativitate in mobile si social media.
Teodora Migdalovici - Ambassador, Cannes Lions Romania
- Planificarea de succes in mobile marketing si in campaniile de advertising.
George Grama, Sales Manager, Ascend NetSolutions.
„Oportunitatile aduse de expansiunea mobile web-ului si ale publicitatii prin device-uri mobile fac din mobile advertising un canal puternic, indispensabil in campaniile de comunicare. Mobile advertising este un domeniu tanar insa se dezvolta extrem de repede, in corelatie cu dinamica pietei si nevoile de promovare si comunicare din ce in ce mai extinse ale companiilor. Ascend NetSolutions, in calitate de provider de solutii integrate de mobilitate pentru companii si dezvoltator de aplicatii end-user pentru mediul mobile sustine Mobile Advertising Congress, cel mai important eveniment destinat industriei de profil din acest an” - Mihai Paun, CEO, Ascend NetSolutions.
“Romania este pregatita pentru un upgrade in privinta tehnicilor de marketing, iar Mobile Advertising Congress reprezinta o initiativa vizionara care invita piata sa isi reinventeze perspectivele de afaceri in concordanta cu cele mai noi tendinte de marketing. Upstream si platforma sa de tehnologie de marketing, MCS, cu rezultate fara precedent, precum cresterea de 100% a ratei de cumparare si cele 500 de milioane de dolari adaugate veniturilor clientilor, care nu pot decat sa incurajeze si sprijine cel mai important eveniment de mobile advertising din Romania. Clientii Upstream reprezinta dovada vie ca drumul digital este viitorul” - Marco Veremis, Presedinte, Upstream.
"Pana acum cativa ani telefonul era un simplu mijloc de comunicare verbala sau prin text cu o alta persoana. In doar cativa ani insa, el a ajuns sa fie un dispozitiv care indica locatia ta, acceseaza internetul la viteze tot mai mari si te ajuta sa comunici in zeci de moduri experientele pe care le traiesti. Fiind un dispozitiv permanent aflat cu tine, care stie unde esti, cu cine si ce faci, el reprezinta o unealta deosebit de importanta pentru marketeri. El este "the holy grail" al comunicarii brand-client pe care multi il asteptau. Aceasta comunicare se face prin advertising, drept pentru care Mobile Advertising Congress 2012 este un eveniment de la care nu ar trebui sa lipseasca oricine are un interes pentru marketing, tehnologie sau viitor" - George Grama, Sales Manager, Ascend NetSolutions.
“Fara componenta mobile sansele de supravietuire si evolutie ale unui brand autentic scad exponential. Daca sunteti in cautare de investitii sigure. Tocmai le-ati gasit. Ma bucur sa ma numar printre promotorii acestui trend in Romania” - Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.
Conferinta Mobile Advertising Congress 2012 va fi moderata de Mircea Criveanu, Managing Partner, Orasul Meu.
Pe langa parteneriatul principal cu Vodafone Romania, Mobile Advertising Congress 2012 se bucura de sprijinul companiilor Upstream si Ascend NetSolutions, in calitate de Sponsori Silver. Partenerii media ai acestei editii sunt: IAA, Digital IQads, Smark, Contact Center Magazine, Httpool, Orasul Meu, Wall-street, ClubAfaceri.ro, Startups.ro, Connect, ARBOinteractive, Ambition.ro si 9AM News.
Pentru mai multe informatii despre conferinta Mobile Advertising Congress puteti accesa www.mobileadvertisingcongress.ro . Pentru detalii legate de inscrierea la eveniment, taxele de inscriere si oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati pe registration@conferinte.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman