Ford lanseaza joi in Romania noul model B-Max
Data publicarii: 22-03-2012 | Auto
Ford lanseaza joi in Romania noul model B-MAX, fabricat la Craiova, care va putea fi comandat de clientii autohtoni incepand cu 23 martie, livrarile urmand sa demareze la sfarsitul lunii iulie - inceputul lunii august.
Lansat la salonul auto de la Geneva, la inceputul acestei luni, B-MAX va deveni cea mai sigura masina fabricata in Romania, fiind asteptat sa obtina 5 stele la testele de siguranta Euro NCAP, si este unul dintre cele mai avansate modele, din punct de vedere tehnologic, din Europa.
Noul model Ford prezinta un sistem original cu usi fata clasice si usi spate glisante, ce integreaza pilonii centrali si ofera cel mai bun acces din clasa lui, iar motoarele pe benzina si Diesel de inalta performanta castiga la economia de combustibil si emisiile de CO2, motorul EcoBoost de 120CP pe benzina de 1 litru de la Ford realizand un consum de combustibil cu 15% mai mic decat cel mai apropiat competitor.
Astfel, moul B-MAX cu motor de 1,6 litri TDCi are emisii de CO2 de 104 g/km si un consum de 4,0 l/100km (70,6mpg), fata de alte modele concurente de pe piata care au emisii de CO2 intre 109 si 119 g/km si consumuri de combustibil intre 4,1 si 4,6 l/100km. De asemenea, modelul B-MAX cu motor pe benzina de 1,0 litri EcoBoost (120CP) va avea emisii de CO2 de 114g/km si un consum de combustibil de 4,9l/100km (57,6mpg), iar clientii vor economisi aproximativ 340 de euro pe an comparativ cu rivalii pe benzina ai B-MAX, care au emisii de CO2 de 134-149g/km si consumuri de combustibil de 5,7l-6,4 l/100km.
'Ford B-MAX revolutioneaza realmente gandirea traditionala cu privire la masinile din aceasta clasa si promoveaza un concept care nu a mai fost incercat de alti producatori. Ultimele tehnologii Ford implica faptul ca B-MAX este mai distractiv de condus, ofera siguranta sporita si realizeaza un consum de combustibil de inalta clasa. Face lucruri pe care celelalte autovehicule nu le pot face. Credem ca Ford B-MAX va avea un impact major asupra pietei masinilor compacte', apreciaza Stephen Odell, presedinte si CEO Ford Europa.
Bazat pe platforma globala B-car de la Ford - comuna cu noul Fiesta -, B-MAX prezinta viziunea companiei asupra unui vehicul 'multi-activity' compact premium, care combina un spatiu extraordinar si versatilitatea cu un exterior inteligent si stilat.
B-MAX are putin peste 4 metri lungime, doar cu 11 cm mai lung decat Fiesta cu cinci usi, si este cu 32 cm mai scurt decat Ford C-MAX.
Ford va lansa in luna iunie productia noului model B-MAX, cu aproape doi ani intarziere fata de termenul initial, si estimeaza ca va produce in acest an 60.000 de masini.
Potrivit lui Martin Smith, directorul executiv pentru design al Ford Europa, clientii-tinta ai modelului de baza al familiei de vehicule de clasa B de la Ford sunt 'tinerii, in special femeile', iar decizia de a construi un monovolum B-MAX pe aceeasi platforma a rezultat din discutiile cu astfel de persoane. Din aceste discutii, cei de la marketing au inteles ca este indicat un vehicul de familie care sa ofere mult spatiu interior fara a avea dimensiuni exterioare mari, un monovolum cu care familiile tinere sa circule in special in oras.
Pretul modelului Ford B-Max, despre care reprezentantii Ford afirma ca va avea un mare succes in Europa, inclusiv in Romania, va fi facut public joi, insa nu va fi un pret mic, 'pentru ca masina este dotata cu tehnologie avansata, iar B-MAX va ridica stacheta vehiculelor de talie mica din Europa, combinand tehnologia si ingineria de top intr-un cadru compact'.
Ford Motor Company a venit in Romania, la Craiova (sud-vest de Bucuresti), in 2007, cumparand pachetul majoritar de actiuni al Automobile Craiova si preluand, in martie 2008, uzina Automobile Craiova. La 74 de ani de la primul Ford realizat in Romania, in septembrie 2009 a iesit de pe linia de fabricatie din Craiova primul Ford Transit Connect.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman