The Institute prezinta Noaptea Agentiilor, editia a III-a
Data publicarii: 21-03-2012 | Media
Noaptea Agentiilor, un proiect initiat si organizat de The Institute, isi propune sa promoveze creativitatea romaneasca, implicand agentiile de comunicare intr-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiasi nopti, in sediile agentiilor, dar si in spatii conexe.
In cadrul primelor doua editii ale evenimentului, peste 4000 de vizitatori au trecut pragul celor 21 de agentii participante: AdVenture, BBDO Group, BrandUP, Cohn&Jansen JWT, DRAFT FCB, Green Pixel, Grey-G2 Romania, Headvertising, Hippos, iLeo, Infinit, Idealist, Leo Burnett & Target, MB Dragan, Propaganda, RUSU+BORTUN BRAND GROWERS, Saatchi & Saatchi, Starcom, The Geeks, Webstyler si Wunderman. Acestea s-au intrecut in evenimente care mai de care mai creative: concerte, expozitii, concursuri, proiectii de film, gratare, jocuri sau nunti.
Anul acesta se pot inscrie in proiect: agentii de publicitate, agentii de online si interactive, agentii de media, dar si agentii de PR.
Agentiile care isi doresc sa participe se pot inscrie incepand cu 20 martie si pana pe 13 aprilie 2012, orele 1800. Mai multe informatii despre ce s-a intamplat la editiile precedente, dar si regulamentul de inscriere le puteti gasi pe site-ul evenimentului, www.noapteaagentiilor.ro.
Noaptea Agentiilor este un proiect initiat si organizat de The Institute, care isi doreste sa faciliteze socializarea in randul celor pasionati de publicitate, dar si sa permita publicului larg sa treaca pragul agentiilor lor preferate, intr-un cadru informal si relaxat.
The Institute este fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine si Noaptea Agentiilor, organizator al Effie Awards Romania, Scoala ADC*RO si "10 ani de creativitate romaneasca”.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile