Strategii moderne de business la Mobile Advertising Congress 2012
Data publicarii: 13-03-2012 | IT&C
In data de 29 Martie 2012, Expo Media organizeaza, in parteneriat cu Vodafone Romania, cea de-a treia editie a Mobile Advertising Congress Romania, unul dintre cele mai importante evenimente de profil din Europa Centrala si de Est.
Mobile Advertising-ul – sau publicitatea pe telefonul mobil – a parcurs un drum lung si este in continua crestere. Se estimeaza ca, pana in 2016, publicitatea online va depasi metodele clasice de publicitate, iar 88% din piata de publicitate online va fi prezenta si pe telefonul mobil. Avand in vedere faptul ca piata smartphone-urilor s-a extins considerabil, tot mai multe companii integreaza in planurile lor de marketing solutii de tip mobile marketing, si sunt in permanenta cautare de metode de diferentiere in acest mediu de comunicare cu clientii.
Cei interesati de reinventarea sau completarea perspectivei de afaceri in conformitate cu cele mai recente tendinte de mobile marketing sunt invitati la Mobile Advertising Congress 2012, un eveniment de business de renume, organizat de Expo Media si Vodafone Romania la Athenee Palace Hilton Bucuresti, in data de 29 Martie 2012.
Evenimentul are, in principal, rolul de informare privind cele mai noi strategii si instrumente de tip “Mobile Advertising” si se adreseaza profesionistilor in gestionarea afacerilor din diverse domenii (ex. media, publicitate, telecomunicatii, finante, turism, sanatate, energie, consultanta etc.). Conferinta se va desfasura sub forma unei conferinte interactive, dinamice si practice, sustinute de personalitati influente din industria locala si internationala de profil.
Printre subiectele abordate anul acesta, se numara:
• Realitati augmentate in mobile advertising.
Dan Romescu - Mobile Social Architect, Augmented Citizen Advocate
• Media traditionala si mobile advertising-ul.
Angus Slater - Chief Marketing Officer at Vodafone Romania
• Cifre de advertising. Impactul instrumentelor mobile in ROI.
Stefan Iordache - COO, Leo Burnett Romania
• Inovatii de tip Mobile Ad Product la Google.
Huseyin Savas - Regional Product Expert for mSearch, Google Ireland
• Trenduri in comunicarea contemporana. Creativitate in mobile si social media.
Teodora Migdalovici - Ambassador, Cannes Lions Romania.
“Odata cu cresterea numarului de smartphone-uri si tablete ne aflam in centrul unei schimbari de paradigma privind zona de personal computing. La Google, urmam cu pasiune motoul "mobile first", iar acest eveniment reprezinta o oportunitate importanta de a vorbi despre cum se reflecta acest moto in toate produsele noastre, si de a asculta lucruri interesante de la alti jucatori din spatiul de mobile advertising” - Huseyin Savas, Regional Product Expert for mSearch, Google Ireland.
“Probabil ca la cea de-a 10-a editie a Mobile Advertising Congress vom trata prezenta telefonului mobil si a aplicatiilor lui in marketingul contemporan ca pe o revolutie comparabila cu cea generata de aparitia tiparului. La Cannes Lions se lanseaza abia de anul acesta o sectiune competitionala dedicata. Asa ca organizatorii romani ai Mobile Advertising Congress merita felicitari – au avut intuitia de a genera inca de acum 3 ani un eveniment care a anticipat o directie confirmata la nivel global abia in 2012” - Teodora Migdalovici, Ambassador, Cannes Lions Romania.
"Tehnologia este intr-o rapida si continua evolutie, iar obiceiurile de consum ale oamenilor se adapteaza in mod constant. Telefonul mobil a devenit de la un simplu intrument de apelare telefonica un gadget care ofera o multitudine de functionalitati: de la gps la player video/audio, jocuri, internet, mail, messanger toate la purtator. O data cu asta, consumatorul a trecut de la starea pasiva la cea activa. Publicitatea pe telefonul mobil este singura forma in care, folosind cate putin din toate caracteristicile telefonului mobil, utilizatorul poate fi atins, dandu-i posibilitatea de angajament, interactivitate, divertisment, informare, oriunde doreste acesta. Toate acestea fac din publicitatea pe internet mobil sa fie un mediu atat placut si util pentru receptor cat si perfect masurabil si targetabil pentru emitator. Mobile Advertising Congress este locul in care poti afla ultimele trenduri din piata mobile, ultimele inovatii, de la specialisti pe toate domeniile: de la operatori pana la agentii de creatie." - Aurora Enghis, Business Development Manager, ARBOinteractive.
Conferinta Mobile Advertising Congress 2012 va fi moderata de Mircea Criveanu, Managing Partner Orasul Meu.
Pe langa parteneriatul principal cu Vodafone Romania, Mobile Advertising Congress 2012 se bucura de sprijinul companiei Upstream, in calitate de Sponsor Silver. Partenerii media ai acestei editii sunt: IAA, Digital IQads, Smark, Contact Center Magazine, Httpool, Orasul Meu, Wall-street, ClubAfaceri.ro, Startups.ro, Connect, ARBOinteractive si 9AM News.
Pentru mai multe informatii despre conferinta Mobile Advertising Congress puteti accesa www.mobileadvertisingcongress.ro. Pentru detalii legate de inscrierea la eveniment, taxele de inscriere si oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati pe registration@conferinte.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman