Un logo pentru Timisoara, premiat cu 3000 de euro
Data publicarii: 13-03-2012 | Diverse
Asociatia "Timisoara Capitala Culturala Europeana” a dat startul concursului pentru elementele de identitate vizuala a organizatiei. Acesta se adreseaza graficienilor, artistilor plastici, designerilor si persoanelor din alte domenii conexe, cu experienta in realizarea de logo-uri si brand-uri.
Mapa inscrisa in concurs trebuie sa contina propunerea de logo, descrierea logo-ului (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar), precum si integrarea logo-ului pe foaie cu antet, carte de vizita, pagina de start a site-ului si 1-2 exemple de materiale publicitare. Un concurent poate inscrie mai multe mape, iar cea mai apreciata propunere va fi premiata cu 3000 euro.
Calendarul selectiei:
21 martie ora 17:00 - termen de trimitere a lucrarilor. Mapele cu lucrarile propuse nu vor contine elemente de identificare a autorilor si vor fi numerotate in ordinea primirii de catre directorul executiv care asigura secretariatul juriului de selectie.
22 - 25 martie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor comisiei de selectie) - prima intalnire a juriului care va face o preselectie a lucrarilor.
26 martie - lucrarile selectate vor fi expuse in forma tiparita la Adunarea Generala a asociatiei. Pana la data de 2 aprilie, lucrarile in format electronic vor fi vizibile pentru consultare publica pe blogul asociatiei http://timisoara2020.wordpress.com si pe pagina Facebook www.facebook.com/timisoara2020.
2-6 aprilie (ziua se stabileste in functie de disponibilitatea membrilor) - selectia finala de catre juriul de selectie; se vor lua in considerare reactiile membrilor Asociatiei in urma prezentarii in Adunarea Generala, reactiile audientei online si analiza portofoliului candidatilor.
2-6 aprilie (a doua zi dupa decizia finala a juriului de selectie) - anuntarea castigatorului.
Brieful de creatie poate fi descarcat de pe blogul asociatiei: http://timisoara2020.wordpress.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman