Publicitate moderna versus publicitate traditionala la Mobile Advertising Congress Romania
Data publicarii: 05-03-2012 | IT&C
Se estimeaza ca, pana in 2015, intre 500 milioane si 1 miliard de persoane vor accesa servicii financiare de pe telefonul mobil. Mai mult, peste 70 la suta din utilizatorii de smartphone-uri din intreaga lume expusi la campanii media clasice, acceseaza si publicitatea mobila. Comunicarea de tip mobile este din ce in ce mai prezenta in comportamentul consumatorilor.
In plan local, mediul corporate deja integreaza servicii inovatoare de promovare, inregistrand rapid rezultate pozitive in actiunile de marketing intreprinse. Piata de mobile advertising este inca in formare, tocmai de aceea misiunea conferintei Mobile Advertising Congress 2012 de anul acesta este aceea de a reuni experti ai domeniului si branduri de succes, care pot oferi modele si instrumente inovatoare de business din zona digitala.
Temele abordate de speakeri vor sublinia si demonstra felul in care metodele traditionale de advertising, pot fi completate practic si calitativ prin solutii moderne de mobile advertising, dincolo de mituri si prejudecati.
Evenimentul va avea loc in data de 29 martie 2012, in incinta Hotelului Athenee Palace Hilton din Bucuresti si va fi organizat de catre compania Expo Media, in parteneriat cu Vodafone Romania, avandu-l drept moderator pe Mircea Criveanu, Managing Partner, Orasul Meu.
Printre speakerii acestei editii se numara:
• Dan Romescu - Mobile Social Architect, Augmented Citizen Advocate;
• Stefan Iordache - COO, Leo Burnett Romania;
• Ed Flower - New Business & Channel Lead, Vodafone;
• Huseyin Savas - Regional Product Expert for mSearch, Google Ireland;
• Marco Veremis - President, Upstream;
• Angus Slater - Chief Marketing Officer at Vodafone Romania;
• Miki Devic - Co-Founder, CEO Germany & Chief Sales Officer, Httpool Group;
• Aurora Enghis - Business Development Manager at ARBOinteractive;
"Era digitala este aici. Componenta de mobile advertising nu mai poate lipsi din planul strategic al top managementului, indiferent de sectorul de activitate. Ne dorim ca Mobile Advertising Congress 2012 sa ofere participantilor o noua perspectiva de afaceri, prin instrumente moderne si vizionare de atragere si mentinere a clientilor. Succesul presupune reinventare si adaptare constante. Ma bucur sa ma aflu printe promotorii acestui eveniment, care sprijina evolutia comunitatii locale de afaceri.”- Madalina Vilau, Managing Director, Expo Media.
Pe langa parteneriatul principal cu Vodafone Romania, Mobile Advertising Congress 2012 se bucura de sprijinul companiei Upstream Systems, in calitate de Sponsor Silver. Partenerii media ai acestei editii sunt: IAA, Digital IQads, Smark, Contact Center Magazine, Httpool, Orasul Meu, Wall-street, ClubAfaceri.ro, Startups.ro, Connect si 9AM News.
Pentru mai multe informatii despre conferinta Mobile Advertising Congress puteti accesa www.mobileadvertisingcongress.ro . Pentru detalii legate de inscrierea la eveniment si oportunitati de sponsorizare, va rugam sa ne contactati pe registration@conferinte.ro sau la telefon +40 731 191 919.
Despre Expo Media
Expo Media este o agentie full service ce ofera o gama variata de servicii de calitate in domeniile: marketing si comunicare, research, consultanta de customer operations si organizare de evenimente de business. De-a lungul timpului Expo Media a dat dovada de spirit de excelenta in toate actiunile intreprinse prin experienta, dedicare si competenta. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati www.expomedia.ro.
Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc, avea 8,327,280 clienti inregistrati la 31 decembrie 2011. Vodafone este unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicatii mobile din lume, cu 398 milioane de clienti in intreaga lume, inregistrati la 30 septembrie 2011. Vodafone are divizii in 30 de tari de pe cinci continente si peste 40 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.com.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului