Clientii Bancii Romanesti castiga 50 de lei pentru fiecare prieten recomandat
Data publicarii: 01-03-2012 | Finante-Banci
Sub sloganul "Tine-ti cardul aproape si prietenii si mai aproape!”, Banca Romaneasca lanseaza, incepand cu 1 martie 2012, campania "Recomanda un prieten”. Astfel, pentru fiecare card de credit MasterCard Standard recomandat in perioada 1 martie - 30 aprilie si activat pana la sfarsitul lunii iunie 2012, orice detinator de card de credit emis de Banca Romaneasca va primi un premiu de 50 de lei.
La randul sau, prietenul care va activa cardul de credit de la Banca Romaneasca va fi rasplatit cu un bonus de 5% pentru toate tranzactiile de cumparaturi efectuate in perioada 1 martie - 30 iunie 2012 la orice comerciant din tara sau din strainatate, indiferent de valoarea acestora. Pentru cardurile recomandate si activate in luna martie, clientii beneficiaza si de taxa anuala 0.
Mai multe detalii privind aceasta campanie puteti gasi pe site-ul www.banca-romaneasca.ro.
Posesorii de carduri de credit emise de Banca Romaneasca se pot bucura de numeroase beneficii. Astfel, ei pot accesa si programele "Rate destepte” - prin care pot achita cumparaturile in maximum 24 de rate, cu 0% dobanda -, sau programul "Reduceri destepte”, prin care au acces la reduceri de pana la 35% in magazinele si locatiile partenere. In plus, beneficiaza cea mai generoasa perioada de gratie de pe piata, de pana la 61 de zile, pe parcursul careia au 0% dobanda la plata cumparaturilor la comercianti si pe internet.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman