Ce viitor mai au mallurile in Romania
Data publicarii: 27-02-2012 | Imobiliare
Managerul Anchor Grup spune ca secretul succesului in domeniul centrelor comerciale sta in adaptarea ofertei la cerintele clientilor din zona de proximitate. Cand il intrebi ce a ramas la fel la Anchor Grup, companie pe care a parasit-o pentru concurentii de la Baneasa Developments in urma cu mai bine de sase ani si la care s-a intors acum o luna, Ali Ergun Ergen, CEO al grupului, spune, mai in gluma, mai in serios, ca doar mobila din biroul sau a ramas aceeasi.
"Cand am plecat eu, businessul Anchor era reprezentat de cele doua malluri, in principal. Acum e mai mare, la fel si echipa, care s-a dublat ca numar. Mai recunosc foarte putine fete", spune el. Si piata s-a schimbat mult fata de acum sase ani, cand Bucurestiul era dominat, din perspectiva centrelor comerciale, de Bucuresti Mall si Plaza Romania, cele doua malluri din portofoliul Anchor Grup.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman