Compania aeriana Malev a intrat in insolventa
Data publicarii: 22-02-2012 | Turism
Compania aeriana Malev a intrat in insolventa si va fi lichidata, reiese dintr-o decizie adoptata pe 14 februarie 2012 de Tribunalul Metropolitan Budapesta, se arata intr-un comunicat al Centrului European al Consumatorilor, remis miercuri Agerpres.
Potrivit comunicatului, Tribunalul a numit ca lichidator societatea Hitelintezeti Felszamolo Nonprofit Kft. (Credit Institutional Liquidator Nonprofit Ltd.).
'Toti creditorii care intentioneaza sa depuna plangere impotriva Malev Ltd. trebuie sa prezinte plangerile lichidatorului pentru a fi inregistrate intr-un termen de 40 de zile de la data deciziei Tribunalului (14 februarie 2012), adica nu mai tarziu de 25 martie 2012. Plangerile prezentate dupa cele 40 de zile, dar nu mai tarziu de 120 de zile de la data deciziei Tribunalului vor fi inregistrate, in schimb sumele compensatorii solicitate vor face subiectul disponibilitatii numai dupa ce toate celelalte plangeri vor fi integral solutionate', se arata in comunicatul citat.
Neinregistrarea plangerilor, precum si nefurnizarea tuturor documentelor necesare pentru solutionarea plangerilor (e-ticket, rezervarea calatoriei, dovada platii biletelor, copii dupa actele de identitate, dovada platii taxei de inregistrare a plangerii), in termenul prevazut mai sus, duc la pierderea drepturilor pe care le au pasagerii de a fi despagubiti de compania Malev Ltd, se mai arata in comunicat.
In data de 9 februarie a acestui an, Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism (ANAT) din Romania a solicitat companiei aeriene Malev si Asociatiei Internationale de Transport Aerian (IATA) sa permita restituirea - prin intermediul agentiilor de turism acreditate - a contravalorii biletelor de avion neutilizate de catre pasagerii romani, in urma deciziei operatorului aerian maghiar din 3 februarie de a suspenda pe termen nelimitat toate zborurile comerciale pe care le opera.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău