COSMOTE Romania si Romtelecom sprijina victimele zapezii din VRANCEA si BUZAU
Data publicarii: 17-02-2012 | Diverse
COSMOTE Romania si Romtelecom vin in ajutorul comunitatilor din zonele afectate de caderile abundente de zapada si de conditiile meteorologice severe, oferind suport material campaniei "Romania are nevoie de tine”. Mii de persoane din judetele Buzau si Vrancea beneficiaza de ajutoare oferite de cele doua companii, care constau in alimente si alte bunuri care vor fi livrate chiar si cu elicoptere in zonele cele mai izolate, toate acestea pentru a le asigura confort si ajutor in aceasta perioada dificila.
Romtelecom si COSMOTE Romania ofera un sprijin financiar in valoare de 20.000 euro pentru "Romania are nevoie de tine”, o campanie care vine in ajutorul celor care sunt izolati din cauza zapezii abundente sau care se afla in imposibilitatea de a-si procura hrana sau alte bunuri vitale. Primele patru elicoptere incarcate cu alimente si materiale de prim ajutor au plecat joi din Strejnic catre satele din Buzau si Vrancea. Alte localitati vor primi si ele ajutor in cateva zile, cele doua companii organizand un transport si in judetul Ialomita.
Mai mult, angajatii COSMOTE Romania au donat haine, incaltaminte si alimente pentru adaposturile cu oameni ai strazii. De asemenea, Romtelecom a mai donat 5.000 euro catre Crucea Rosie pentru a spijini actiunile de ajutorare a celor afectati de conditiile meteo extreme.
In plus, pentru a veni in intampinarea clientilor in aceasta perioada dificila, COSMOTE Romania a extins termenul de plata al abonatilor care locuiesc in zonele afectate de zapada si de conditii de vreme severe. Extinderea de sapte zile se va adauga celor 17 zile ce reprezinta termenul de plata standard (cel mai extins termen de pe piata). Astfel, pentru facturile scadente in luna februarie, termenul de plata va fi de 24 de zile.
De asemenea, Romtelecom a luat masuri pentru a preveni intreruperea serviciilor si a asigura reactivarea serviciilor intrerupte din cauza neplatilor care au venit ca o consecinta a vremii nefavorabile - in ultima saptamana sute de servicii au fost repuse in functiune. In situatia in care serviciile nu functioneaza din cauza vremii, clientii vor obtine o reducere care va fi echivalenta cu valoarea sumei aferente perioadei in care serviciile nu au functionat.
COSMOTE Romania a depus eforturi suplimentare pentru a asigura continuitatea serviciilor in aceste conditii dificile, astfel incat toate persoanele sa aiba acces la servicii de comunicare in orice moment, in zonele in care ninsorile abundente si conditiile meteo extreme au cauzat intreruperea energiei electrice si blocarea traficului si a accesului la site-urile noastre. In ultimele 3 saptamani, COSMOTE Romania a intreprins peste 500 de interventii.
Echipele Romtelecom continua sa depuna toate eforturile pentru a interveni chiar si in conditii meteo dificile si pe timpul noptii in beneficiul clientilor, in acele zone unde diferite probleme au afectat serviciile. Majoritatea serviciilor sunt functionale, reteaua de voce oferind posibilitatea chiar si localitatilor izolate sa comunice cu restul tarii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului