Viteza exponentiala a digitalizarii obliga companiile la schimbari rapide
Data publicarii: 16-02-2012 | Afaceri
Digitalizarea a devenit o realitate la scara mondiala, iar companiile trebuie sa raspunda imperativului de a utiliza canalele digitale pentru a interactiona cu clientii si partenerii de afaceri, astfel incat sa isi pastreze relevanta intr-o piata marcata de conversatia digitala. Cu toate acestea, putine companii inteleg rapiditatea cu care trebuie sa raspunda acestor schimbari, sau complexitatea transformarilor si procesului de inovare ce trebuie implementat. Viteza exponentiala cu care evolueaza tehnologia si noile platforme digitale demonstreaza ca nu mai e timp de pierdut. Care sunt implicatiile acestei transformari - sunt companiile pregatite sa renunte la controlul asupra relatiei cu clientii sau sa gestioneze aspectele sensibile legate de protejarea dreptului la viata privata?
Din ce in ce mai multe aspecte ale vietii de astazi sunt captate si stocate intr-o forma digitala. Rezultatul este un schimb de informatii in timp real intre instrumente interconectate, fixe sau mobile. Pe masura ce Generatia Y, adica nativii lumii digitalizate, isi intra in drepturi, companiile trebuie sa se asigure ca fiecare interactiune raspunde exigentelor acesteia de integrare, convergenta si disponibilitate. Noile tehnologii descrise mai jos permit astazi o integrare tot mai facila a canalelor prin care companiile interactioneaza cu clientii.
Tip de tehnologie | Modalitate de utilizare pentru integrarea canalelor |
Location based services |
Servicii de identificare digitala a localizarii fizice a unei persoane sau a unui obiect (spre exemplu, cel mai apropiat ATM). |
Coduri QR | Permit utilizatorilor sa scaneze un obiect si sa acceseze informatii suplimentare in format digital pe telefonul mobil. |
Augumented reality | Informatiile despre lumea fizica a utilizatorului devin interactive atunci cand sunt vizualizate pe un ecran digital. |
Hartia electronica | Un computer care se comporta ca o foaie de hartie, fiind capabil sa inregistreze textul scris direct pe interfata sa. |
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice