Anul acesta asigurarile vin la pachet cu vouchere de cumparaturi
Data publicarii: 15-02-2012 | Finante-Banci
Astra Asigurari, liderul pietei de profil din Romania, si Flanco, cel mai apreciat lant de electroIT, lanseaza campania "Reduceri cat casa! Cat a costat prima de asigurare facultativa a locuintei, atat ai reducere la produsele din magazinele Flanco”
Campania se adreseaza atat persoanelor fizice cu domiciliul stabil in Romania, care au implinit varsta de 18 ani, cat si persoanelor juridice cu sediul pe teritoriul tarii noastre, care contracteaza in perioada 15 februarie-15 aprilie 2012 o asigurare facultativa de locuinte de la Astra Asigurari.
In momentul contractarii asigurarii, clientii Astra primesc un voucher de reducere pentru utilizare in reteaua de magazine Flanco, egal cu valoarea primei de asigurare din primul an. Voucherele sunt valabile in intervalul 15.02- 30.04.2012 inclusiv, iar reducerea, care trebuie sa reprezinte maximum 10% din valoarea cumparaturii, se aplica tuturor produselor comercializate in reteaua de magazine Flanco.
Parteneriatul Astra Asigurari-Flanco reprezinta un beneficiu dublu pentru client, pe langa oferta de asigurare facultativa a locuintei, cumparatorii primesc si un cadou pentru casa: reduceri pentru achizitia de aparatura electroIT.
Voucherele sunt transmisibile si pot constitui, in acelasi timp, o buna sugestie de cadou de casa noua, valoarea lor putand depasi si 1.000 de euro.
Mai multe detalii despre campanie si regulamentul acesteia pot fi descarcate de pe www.flanco.ro si www.astrasig.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman