Traficul pe Autostrada Bucuresti - Pitesti a fost inchis
Data publicarii: 03-02-2012 | Actualitate
Traficul pe A1 Bucuresti - Pitesti a fost inchis vineri incepand cu ora 16.15, din cauza intensificarii viscolului, informeaza vineri Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania.
Potrivit CNADNR, traficul va fi redeschis in functie de evolutia conditiilor meteorologice.
Tot vineri a fost inchis traficul pe DN 5 Bucuresti - Giurgiu, de la ora 15.30, iar Compania a solicitat Politiei de Frontiera inchiderea punctului de frontiera Giurgiu - Ruse.
De asemenea, traficul pe DN 65A sectorul Rosiorii de Vede - Turnu Magurele a fost inchis, incepand cu ora 14.30, iar pe tronsonul Rosiorii de Vede - Buzoiesti se aplica restrictii pentru vehiculele cu masa totala maxima admisa mai mare de 3,5 tone.
Tot vineri au mai fost inchise circulatiei, din cauza viscolului, DN 23A Focsani - Gologanu - Ciorasti, DN 2N Bogza - Dumbraveni - Jitia, incepand cu ora 13.00, Autostrada Soarelui, pe sectorul Bucuresti - Lehliu, incepand cu ora 12.30, DN 1D Albesti Paleologu - Urziceni, incepand cu ora 12.00, si DN 2 Urziceni - Buzau si DN 2R Jitia - Vintileasca (judetul Vrancea), incepand cu ora 11.30.
De asemenea, au ramas inchise alte patru drumuri nationale, respectiv DN 24D Barlad - Galati, DN 23B Maicanesti - Ciorasti, DN 22 Ramnicu Sarat - Braila si DN 2C Costesti - Slobozia.
Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania a restrictionat, incepand cu ora 14.30, traficul pentru vehiculele cu masa totala maxima admisa de peste 7,5 tone pe mai multe rute: A2 Lehliu - Cernavoda, DN 3 Lehliu - Calarasi, DN 3A Lehliu - Fetesti, DN 22C Cernavoda - Murfatlar si DN 3 Murfatlar - Constanta.
Restrictii de circulatie au mai fost impuse pe DN 4 Bucuresti - Oltenita, DN 5 Bucuresti - Giurgiu, DN 5B Ghimpati - Giurgiu, DN 10 Buzau - Brasov si DN 3 Bucuresti - Lehliu tot pentru vehiculele cu masa totala maxima admisa de peste 7,5 tone.
Circulatia se desfasoara in conditii de iarna. CNADNR roaga participantii la trafic sa respecte semnalele agentilor de politie rutiera in vederea prevenirii ambuteiajelor. De asemenea, conducatorii auto trebuie sa adapteze viteza de deplasare la conditiile meteo-rutiere existente si sa echipeze vehiculele adecvat (cauciucuri de iarna, lanturi, lopata).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice