CEC Bank cheama clientii cu produse bancare vechi la sediile bancii
Data publicarii: 31-01-2012 | Finante-Banci
Preocupata permanent de imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor sai, CEC Bank continua procesul de revizuire a conturilor clientilor care detin produse care nu se mai regasesc astazi in oferta Bancii.
Astfel, pentru a oferi tuturor clientilor posibilitatea de a utiliza produsele si serviciile din oferta actuala a Bancii, precum si pentru a le asigura acestora o gestionare eficienta a disponibilitatilor din conturi, CEC Bank invita clientii care detin produse retrase din oferta sa se prezinte la cea mai apropiata unitate a Bancii pentru a obtine detalii suplimentare si pentru a dispune reglementarea situatiei conturilor.
"Prin revizuirea portofoliului de conturi ale clientilor, CEC Bank continua proiectul initiat la sfarsitul anului 2009, de imbunatatire a calitatii produselor si serviciilor oferite. In prezent, un numar de cca. 3,3 milioane clienti persoane fizice beneficiaza de produse si servicii competitive: depozite la termen, conturi curente, credite, carduri etc. Le multumim pe aceasta cale tuturor clientilor nostri si ii invitam sa apeleze cu incredere la intreg spectrul de servicii din oferta Bancii”, a declarat domnul Radu Gratian Ghetea, Presedintele CEC Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice