METRO Cash & Carry Romania lanseaza METRO Office Direct
Data publicarii: 24-01-2012 | Afaceri
METRO Cash & Carry Romania lanseaza METRO Office Direct, un magazin online dedicat produselor de birotica, papetarie, electronice, electrocasnice, IT, curatenie si protocol. METRO Office Direct reprezinta prima initiativa din comertul modern din Romania, in sfera comertului online.
Noul magazin online face parte din strategia de adaptare a ofertei de produse si servicii a METRO Cash & Carry Romania la nevoile si cerintele clientilor sai profesionisti. Noua functiune web permite clientilor profesionisti ai METRO Cash & Carry sa comande online orice produs din gama de peste 4.500 de articole necesare functionarii perfecte a oricarei afaceri profesioniste. Totodata, clientii METRO Office Direct vor putea beneficia de promotii speciale, de mai multe produse din categoriile mentionate decat cele aflate pe rafturile magazinelor METRO Cash & Carry Romania.
METRO Office Direct: www.metro.ro/direct
"Suntem foarte incantati ca METRO este primul operator cash & carry din Romania care ofera clientilor sai profesionisti ocazia de a beneficia de avantajele comertului online, cu o gama de produse imbogatita fata de cea prezentata la raft si cu oferte disponibile exclusiv online. Astfel, activitatea clientilor nostri este eficientizata, atat din punct de vedere al timpului, cat si al resurselor. METRO Office Direct este un pas important pe care il facem in directia aducerii cat mai aproape de clienti a experientei si profesionalismului METRO, gratie vitezei si flexibilitatii mediului online. Piata din Romania are nevoie de un astfel de serviciu si suntem siguri ca aceasta initiativa se va bucura de succes, motiv pentru care luam in calcul dezvoltarea unor noi sectiuni si instrumente online, astfel incat colaborarea sa se desfasoare cat mai bine, in avantajul activitatilor de afaceri pe care clientii nostri le desfasoara”, a spus Marc Carena, Director Management Clienti METRO Cash & Carry Romania.
Printre produsele prezentate, se numara produse si sisteme IT, mobilier, accesorii si consumabile de birou, papetarie, echipamente de lucru, produse de unica folosinta, produse de curatenie, dar si racoritoare, cafea, cafetiere si alte produse de protocol. De indata ce va fi lansata comanda, marfa va fi pregatita pentru livrare, in asa fel incat comenzile vor fi onorate in 24 de ore, oriunde in Romania. Platile sunt efectuate in cadrul parteneriatului incheiat intre METRO Cash & Carry Romania si Banca Comerciala Romana impreuna cu Euplatesc. De asemenea, clientii vor avea posibilitatea de a face plata si prin ramburs, la livrarea produselor.
Beneficiile METRO Office Direct:
- • Economie de timp si resurse
- • Protectie a datelor personale si tranzactii sigure online
- • Sortiment imbogatit fata de cel prezent la raft
- • Livrare in 24 ore, oriunde in Romania
- • Promotii din magazinele METRO Romania, plus promotii exclusiv online
- • Orar de functionare: Non-Stop
- • Informatii detaliate despre produse
- • Identificarea rapida a produselor, prin optiunea de cautare
- • Flexibilitate plata: ramburs, la livrarea produselor sau online (plata card)
- • Aceleasi preturi ca in magazinele METRO Romania
METRO Cash & Carry este reprezentata in 30 tari cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 100.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde € in 2010. METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In 2010, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 67 miliarde €. Compania numara aproximativ 280.000 de angajati si opereaza 2.200 de locatii din 33 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari care opereaza in mod independent pe piata: METRO/MAKRO Cash & Carry - liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile real,-, Media Markt si Saturn - lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. Informatii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry Romania este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara 32 de magazine in 24 de orase. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si Pitesti si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Tg. Mures, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe www.metro.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani