ePayment a devenit PayU Romania
Data publicarii: 23-01-2012 | IT&C
Incepand de astazi, 23 ianuarie 2012, ePayment, principalul furnizor de solutii de plata online din Romania, devine PayU Romania, trecand astfel in ultima etapa a procesului de rebranding inceput in urma cu 6 luni.
"PayU este un nume nou, dar si o promisiune noua pe care o facem tuturor partenerilor nostri, fie ca sunt clienti, cumparatori finali, banci, organizatii de carduri. Impreuna cu partenerii nostri, dorim sa ducem comertul electronic romanesc la o noua etapa, venind catre cumparatori cu instrumente care sa faciliteze achizitiile online. Vom oferi, de asemenea, companiilor partenere din mediul online noi posibilitati de incasare si noi servicii care sa le ajute sa isi dubleze veniturile din vanzarile pe Internet in urmatorii ani”, spune Cristian Herghelegiu, Country Manager PayU Romania.
Avand operatiuni in intreaga Europa Centrala si de Est, grupul PayU va oferi magazinelor online din Romania, atat servicii si metode noi de plata care sa sustina cresterea comertului electronic, cat si oportunitati de crestere a afacerilor, atat prin acces la resursele si experienta grupului, cat si prin facilitarea extinderii in pietele internationale, acolo unde grupul este prezent.
"Dorim sa atingem toate aceste obiective exploatand la maximum experienta acumulata de companie in cei 7 ani de la infiintare, dar si resursele pe care le avem la dispozitie ca parte a unui grup international, PayU. Vom promova in continuare toate valorile dupa care ne-am ghidat pana acum si vom adauga altele la fel de importante care sa ne ajute sa oferim clientilor si celorlalti parteneri o experienta online extrem de sigura dar si comoda, relaxata, distractiva, bazata pe o tehnologie inovatoare, foarte securizata si care tine pasul continuu cu ultimele tendinte mondiale”, adauga Cristian Herghelegiu.
Lansarea noului brand este marcata si prin debutul campaniei Fii Ambasador PayU! care se va derula in perioada 23-29 ianuarie 2011 in diverse medii de comunicare, online si offline si al carei obiectiv este informarea cat mai multor cumparatori online despre schimbarea de brand.
Campania are ca mesaj central ePayment devine PayU si este sustinuta prin intermediul a 22 de Ambasadori PayU, clienti PayU Romania care pun la bataie creativitatea echipelor de marketing si comunicare pentru promovarea noului brand PayU in schimbul posibilitatii de a castiga unul dintre cele 3 premii dedicate celor mai buni Ambasadori, in valoare totala de 22.000 euro.
"Ne bucura faptul ca sunt atat de multi parteneri alaturi de noi intr-un moment de o extrem de mare importanta atat pentru PayU, cat si pentru intreaga piata de comert online romaneasca. Suntem convinsi ca Ambasadorii vor sti cel mai bine sa transmita catre cumparatorii online din Romania mesajul schimbarii si valorile care ne anima pe noi si pe multi dintre ei”, conchide Cristian Herghelegiu.
La finalul campaniei, dupa evaluarea cantitativa si calitativa a campaniilor tuturor celor 22 de Ambasadori, vor fi acordate: Marele Premiu in valoare de 15.000 de euro, Premiul Juriului pentru Creativitate in valoare de 5.000 de euro si Premiul PayU in valoare de 2.000 de euro.
Regulamentul campaniei este prezentat online.
Castigatorii celor 3 premii vor fi anuntati pe data de 13 februarie 2012.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii