Banca Transilvania le-a deschis un club intreprinzatorilor romani
Data publicarii: 04-10-2006Hildegard Gaceck, presedinte de onoare al Clubului Intreprinzatorului Roman si director pentru Romania al BERD, a declarat: "Clubul va oferi posibilitati de networking, ceea ce constituie cheia unui succes real pentru IMM-uri. Nu lipsa de informatii este problema. A avea acces rapid la informatii corecte e important si clubul va oferi acest instrument".
Clubul Intreprinzatorului Roman este destinat tuturor membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania, clienti care se vor bucura de un statut aparte, prin gratuitati sau discount-uri la serviciile oferite de club. Inscrierile in Clubul Intreprinzatorului Roman se pot face in cadrul celor 314 unitati ale Bancii Transilvania din intreaga tara sau se pot realiza, gratuit, prin intermediul site-ul www.btclub.ro. Cei care doresc, pot solicita alte detalii, la telefonul 0800 800 466.
Clubul Intreprinzatorului Roman inseamna programe de training subventionate total sau partial, consultanta financiar-bancara, suport pentru dezvoltarea proiectelor de finantare din fonduri provenite din Uniunea Europeana. La aceste beneficii se adauga posibilitatea intreprinzatorilor romani de a participa la seminarii si conferinte in cadrul carora se dezbat subiecte de interes pentru comunitatea antreprenoriala.
Robert C. Rekkers, Hildegard Gaceck, Cristina Petrut, Andrei Dudoiu
Robert C. Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania, a declarat: " Este deja o certitudine ca vom adera la UE la 1 ianuarie 2007. Astfel, in urmatorii trei ani, Romania va beneficia de 11 miliarde de euro, bani europeni, pentru a fi investiti in toata aceasta perioada. Tocmai de aceea, intreprinzatorii romani au nevoie de suport pentru a putea accesa aceste fonduri. Din pozitia Bancii Transilvania, de banca a IMM-urilor, deriva responsabilitatea noastra de a oferi acestui segment servicii specializate de training si consultanta, necesare intocmirii si dezvoltarii proiectelor de investitii".
Activitatea Bancii Transilvania este structurata pe trei linii principale de afaceri - retail, IMM-uri si companii mari. Pentru ca si-a propus sa devina "Banca nr.1 pentru IMM-uri", banca a hotarat sa sprijine intreprinzatorii din intreaga tara si sa vina tot mai aproape de acestia. In decurs de doi ani, banca a lansat, la fiecare trei luni, cate un produs dedicat IMM-urilor. Astfel, au aparut pe piata 6 produse: Creditul 1 ora - pentru capital de lucru fara garantii materiale, respectiv pentru investitii, fara aport propriu, Creditul Start Up - pentru noi afaceri, Creditul cu 0% dobanda pe toata perioada creditarii, Scontare 100% si Abonamentul Bancar.
Banca Transilvania a lansat oficial Clubul Intreprinzatorului Roman si in Cluj-Napoca, la sfarsitul lunii septembrie, datorita importantei proiectului, dar si numarului mare de clienti persoane juridice pe care banca ii are in Cluj.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman