Franta intra in recesiune
Data publicarii: 06-01-2012 | International
In Franta, consumul a scazut semnificativ in noiembrie 2011, semn ca tara a intrat intr-o recesiune care va dura pana la primavara, declara specialistii. Iar lucrurile risca sa se complice deoarece produsele de larg consum s-au scumpit de la 1 ianuarie.
Pretul gazului, plus 4,4%, biletele de tren, crestere de peste 3 procente, transportul in comun, taxiurile alti bani in plus - viata cotidiana a francezilor se scumpeste tot mai mult.
In urma planurilor de austeritate votate in 2011, apar in plus taxe noi - se mareste de exemplu rata de TVA pe anumite produse alimentare consumabile imediat cum ar fi sandviciurile, salatele semipreparate, sushi sau pizzele - apare o taxa pe bauturile gazoase racoritoare, se scumpeste cu aproape 2% rata de TVA la restaurante.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice