Xerox Romania lanseaza o noua aplicatie care eficientizeaza procesele de business
Data publicarii: Astazi, 22-12-2011 | Afaceri
Xerox Romania implementeaza programul Chester, o interfata web a SAP1 (Systems, Applications and Products in Data Processing), care urmareste facilitarea accesului clientilor si al partenerilor la produsele si serviciile companiei. Romania se situeaza in cel de-al doilea val de tari in care Xerox implementeaza acest program, dupa Cehia, care a dezvoltat programul pilot.
Aplicatia se adreseaza, in principal, clientilor care au deja contract de service sau de servicii cu Xerox Romania. Cu ajutorul noului program, acestia au acces la lista tuturor echipamentelor contractate (tip, serie, adresa), fara sa mai sune sau sa trimita e-mail. De asemenea, pot sa comande consumabile, sa deschida o sesizare noua sau sa citeasca contoarele. Clientii au acces la arhiva sesizarilor, pot adauga utilizatori (carora le pot da diferite niveluri de autoritate) sau pot comanda mostre de hartie pentru echipamente de productie.
Chester le permite partenerilor si inginerilor de service sa deschida, sa monitorizeze si sa inchida sesizarile propriilor clienti, avand acces la istoricul service-ului fiecarui echipament.
Prin intermediul noului program, clientii au posibilitatea sa isi gestioneze mai bine aprovizionarea, controlul stocurilor, livrarea si urmarirea comenzilor clientilor. Totodata, clientii si partenerii Xerox vor beneficia de simplificarea procedurilor de lucru si optimizarea proceselor de business prin introducerea unor sectiuni si optiuni noi, solicitarile lor fiind procesate rapid si eficient. Implicit, se reduce timpul alocat operatiunilor, iar erorile de procesare sunt eliminate.
____________________________________________________________
1SAP furnizeaza solutii moderne de afaceri care integreaza activitatile de business, precum planificarea productiei, aprovizionarea, controlul stocurilor, distributia si monitorizarea comenzilor clientilor, urmarind eficientizarea si automatizarea operatiunilor.
"Xerox investeste in inovatie si isi imbunatateste permanent calitatea produselor si a serviciilor sale, iar noua aplicatie actioneaza in aceasta directie, aducand plus-valoare afacerilor”, afirma Francisca Lebrun, CSO Manager. "Noul program vine sa imbunatateasca interactiunea noastra cu clientii privind produsele si serviciile noastre, facilitandu-le accesul la portofoliul nostru si activitatea pe site, procesand rapid si eficient solicitarilor acestora”, completeaza Lebrun.
In plus, prin e-shop, clientii isi pot comanda hartie, iar partenerii isi pot procura piese de schimb. Angajatii Xerox care lucreaza la site-uri pot prelua mai repede comenzile sau sesizarile de disfunctionalitate a echipamentelor.
Mecanismul de inscriere este unul simplu: Xerox initiaza procedura de inregistare a clientilor, printr-un e-mail, iar dupa ce clientul isi da acordul, Xerox ii trimite ID si parola, iar clientul, avand datele de identificare, poate accesa (de pe site-ul www.xerox.ro) platfoma Chester. Practic, toate operatiunile din Chester sunt replicate in SAP.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani