Allianz-Tiriac Asigurari extinde oferta de produse distribuite online
Data publicarii: 21-12-2011 | Finante-Banci
- Allianz-Tiriac Asigurari extinde oferta de produse distribuite online, lansand Casa Direct - polita de asigurare a locuintei disponibila exclusiv prin intermediul portalului www.allianzdirect.ro
- O polita de asigurare a locuintei flexibila, la preturi accesibile, ce ofera trei pachete de asigurare cu acoperiri diferite, in functie de nevoile clientului
Incepand cu luna decembrie 2011, Allianz-Tiriac lanseaza o noua polita de asigurare complexa a locuintei - Casa Direct - ce poate fi achizitionata exclusiv online prin intermediul portalului www.allianzdirect.ro.
"Prin lansarea acestei asigurari facultative a locuintei, Allianz-Tiriac reuseste sa acopere in intregime nevoile de protectie de baza destinate persoanelor fizice care prefera achizitia de produse online. Actualmente, oferta noastra de polite online include produsele de asigurare auto (Casco si RCA), un produs de asigurare pentru calatorii in strainatate (travel), carora li se adauga acum Casa Direct - produsul de asigurare a locuintei”, spune Bogdan Zamfirescu, Director pentru distributie prin canale alternative in cadrul Allianz-Tiriac Asigurari.
Noul produs ofera trei pachete diferite de asigurare - Economic, Optim si Extra - clientul avand posibilitatea de a alege varianta potrivita, in functie de nevoile sale specifice. Pachetele Economic si Optim sunt standardizate: primul ofera protectie pentru imobil impotriva riscurilor de baza (incendiu, explozie, trasnet etc.), a celor catastrofice si pentru daune produse de inundatia provocata de apa de conducta; in cazul celui de-al doilea (Optim) sunt, in plus, asigurate bunurile din locuinta, iar proprietarul detine protectie pentru raspundere civila fata de terti. In cazul alegerii variantei Casa Direct Extra, clientul isi "construieste” singur pachetul de protectie si limitele de acoperiri corespunzator nevoilor individuale. Astfel, clientii care opteaza pentru pachetul Extra pot decide limitele acoperirii pentru urmatoarele riscuri: inundatie de la apa de conducta, bunuri casabile, avarii accidentale la instalatiile cladirii, bunuri din locuinta si raspundere civila legala.
Pentru pachetul de baza Economic, un client posesor al unui apartament in Bucuresti, sectorul 3, de exemplu, cu suprafata de 54 mp, construit in anul 1979, va plati anual pentru o suma asigurata de 50.000 Euro o prima de asigurare de 100 Euro (cu plata in 2 sau 4 rate). Prima de asigurare poate fi platita trimestrial, semestrial sau anual, in acest din urma caz contractantul beneficiind de o reducere de 10%. Suplimentar, clientii beneficiaza de reduceri de prima ce pot ajunge cumulat pana la 8%, in cazul in care detin sau achizitioneaza odata cu asigurarea Casa Direct si polite Casco si / sau RCA emise de Allianz-Tiriac.
"Prin oferirea acestor reduceri la polita Casa Direct ne propunem sa fidelizam clientii Allianz-Tiriac Asigurari, in particular pe cei care realizeaza achizitii online. Consideram ca primele de asigurare a locuintei Casa Direct sunt cu adevarat accesibile, inclusiv pentru clientii cu venituri medii, oferind raportul optim intre o acoperire completa, necesara oricarei locuinte si o prima accesibila. Ne asteptam ca produsul sa aiba succes, fiind simplu de achizitionat, cu plata online si, in acelasi timp, flexibil din perspectiva acoperirilor oferite”, a declarat Bogdan Zamfirescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani