BRD: 80.000 de facturi platite lunar prin debit direct
Data publicarii: 19-12-2011 | Finante-Banci
Numarul facturilor platite prin intermediul Simplis Debit - serviciul de debit direct oferit de BRD - a crescut in primele 11 luni ale anului 2011 cu 20% fata de aceeasi perioada a anului 2010, ajungand la peste 80.000 de facturi pe luna. Numarul clientilor ce beneficiaza de acest serviciu a depasit 30.000.
"Evolutia ascendenta a serviciului Simplis Debit confirma faptul ca exista o deschidere mai mare a clientilor nostri fata de aceasta modalitate sigura, simpla si rapida de plata a facturilor”, afirma Alina Iosep, Director Piata Persoane Juridice si Persoane fizice Autorizate din cadrul Departamentului Strategie si Marketing al BRD.
Serviciul de debit direct asigura plata automata a facturilor, a caror achitare se face prin debitarea la scadenta a contului curent cu suma facturata.
Pentru a beneficia de acest serviciu este suficienta semnarea unui Mandat de Debitare Directa, care nu necesita reinnoire periodica. Exista posibilitatea de a controla platile efectuate, prin stabilirea unui plafon maxim lunar pentru fiecare factura platita. In plus, orice tranzactie care nu este in conformitate cu valoarea facturii poate fi returnata in contul clientului la solicitarea acestuia.
Clientii BRD pot achita facturile catre orice furnizor de servicii sau utilitati ce accepta aceasta modalitate de plata. In prezent, BRD are unul dintre cele mai mari portofolii de companii de servicii ce isi desfasoara activitatea in domenii precum telefonie si Internet, furnizarea de gaze naturale, apa, energie electrica, asigurari, leasing etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii