BRD: 80.000 de facturi platite lunar prin debit direct
Data publicarii: 19-12-2011 | Finante-Banci
Numarul facturilor platite prin intermediul Simplis Debit - serviciul de debit direct oferit de BRD - a crescut in primele 11 luni ale anului 2011 cu 20% fata de aceeasi perioada a anului 2010, ajungand la peste 80.000 de facturi pe luna. Numarul clientilor ce beneficiaza de acest serviciu a depasit 30.000.
"Evolutia ascendenta a serviciului Simplis Debit confirma faptul ca exista o deschidere mai mare a clientilor nostri fata de aceasta modalitate sigura, simpla si rapida de plata a facturilor”, afirma Alina Iosep, Director Piata Persoane Juridice si Persoane fizice Autorizate din cadrul Departamentului Strategie si Marketing al BRD.
Serviciul de debit direct asigura plata automata a facturilor, a caror achitare se face prin debitarea la scadenta a contului curent cu suma facturata.
Pentru a beneficia de acest serviciu este suficienta semnarea unui Mandat de Debitare Directa, care nu necesita reinnoire periodica. Exista posibilitatea de a controla platile efectuate, prin stabilirea unui plafon maxim lunar pentru fiecare factura platita. In plus, orice tranzactie care nu este in conformitate cu valoarea facturii poate fi returnata in contul clientului la solicitarea acestuia.
Clientii BRD pot achita facturile catre orice furnizor de servicii sau utilitati ce accepta aceasta modalitate de plata. In prezent, BRD are unul dintre cele mai mari portofolii de companii de servicii ce isi desfasoara activitatea in domenii precum telefonie si Internet, furnizarea de gaze naturale, apa, energie electrica, asigurari, leasing etc.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des