Cardul de credit, miza anului 2011
Data publicarii: 14-12-2011 | Finante-Banci
Reducerea numarului romanilor eligibili pentru accesarea unui imprumut standard, dar si interesul scazut al populatiei pentru creditele de consum au determinat bancile comerciale sa se concentreze asupra altor segmente de dezvoltare. Astfel, institutiile financiare s-au concentrat pe cardul de credit ca modalitate usoara de stimulare a consumului, dar si generatoare de profituri mari pentru institutiile financiare, datorita ratelor mari ale dobanzii.
Inca din prima luna a anului, bancile au pornit promotiile pentru utilizarea cardurile de credit, fie ca a fost vorba de reduceri la serviciile medicale, de acces gratuit la cinema sau de posibiliatea de a castiga premii direct in magazinele partenere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice