BRD si Gecad ePayment incurajeaza comertul electronic
Data publicarii: 02-10-2006"Inovatia reprezinta una dintre valorile care ghideaza actiunile BRD, iar domeniul e-commerce are nevoie in acest moment de un impuls puternic pentru a se putea dezvolta in continuare", a declarat Herve Barbazange, director general adjunct al BRD la conferinta de presa care a marcat evenimentul.
"Acordul incheiat astazi intre companiile noastre este un gest firesc pentru o piata de comert electronic in plina dezvoltare asa cum este cea din Romania. Ne bucura faptul ca, impreuna cu BRD, punem bazele unor practici de comert electronic profesioniste, la nivel occidental", a spus Radu Georgescu, presedinte al grupului Gecad. Acesta a adaugat: "Ne dorim ca in doi ani, comertul electronic din Romania sa devina o piata matura".
La randul sau, Gheorghe Bavro, director Carduri si Canale la distanta in cadrul departamentului Strategie si Marketing BRD, a declarat, cu ocazia lansarii BRD ePayment: " Din dorinta identificarii continue de solutii inovative menite a simplifica viata clientilor, BRD pune la dispozitia clientilor sai o oferta completa de servicii de banca la distanta, inclusiv servicii de comert electronic. Incepand cu lansarea serviciului E-Commerce in ianuarie 2006, BRD se implica activ in dezvoltarea pietei de comert electronic. Consideram ca incheierea unui parteneriat strategic intre o banca si o companie care ofera solutii integrate de procesare plati online, reprezinta urmatorul pas al dezvoltarii comertului electronic in Romania".
Acesta a mai spus ca serviciul se adreseaza comerciantilor care detin site-uri si IMM-urilor care vad oportunitatea de a-si dezvolta afacerea prin deschiderea de magazine online, pe segmente de nisa.
"Practic, ca urmare a acestui parteneriat, orice magazin virtual care alege solutia BRD ePayment beneficiaza de suportul si expertiza celor doua companii in domeniul tranzactiilor online", a declarat Carmen Sebe, CEO la Gecad ePayment. "Ne asteptam ca numarul afacerilor online, dar si cel al cumparatorilor pe Internet sa creasca ca urmare a efortului nostru comun", a adaugat aceasta.
In Romania exista aproximativ 6 milioane de utilizatori frecventi de Internet si 8,5 milioane de carduri, raportate de Banca Nationala a Romaniei. Cu toate acestea, romanii se feresc sa cumpere online din magazine virtuale, de teama de a nu fi inselati, pacaliti.
BRD ePyament garanteaza, atat clientului, cat si vanzatorului online, ca riscul de frauda este minim. In calitate de comerciant, vi se ofera siguranta ca plata efectuata de client va fi incasata, deoarece o tranzactie procesata conform standardului 3-D Secure nu poate fi contestata de catre posesorul de card.
Acceptarea cardurilor la plata include o gama larga de carduri Visa si Matercard, emise in tara sau in strainatate.
Detalii despre costurile serviciului
Comerciantii care doresc sa beneficieze de serviciul BRD ePayment vor trebui sa plateasca o taxa de instalare de aproximativ 200 de euro, un abonament lunar, care conform oficialilor prezenti la conferinta se ridica la "cateva" zeci de euro, iar comisionul pentru tranzactii se va situa la +- 4,5% din valoarea tranzactiei.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani