Germanos sarbatoreste 15 ani de realizari in Romania
Data publicarii: 17-11-2011 | Afaceri
De-a lungul celor 15 ani de activitate, Germanos a devenit un reper in ceea ce priveste avansul tehnologic, consecventa si excelenta in deservirea clientilor si, de asemenea, un etalon in conceperea de oferte atractive si servicii inovative. Cel mai mare lant de distributie telecom din tara sarbatoreste 15 ani de la deschiderea primului magazin in Romania, in centrul Bucurestiului.
Cu zeci de milioane de vizitatori in acesti ani si cateva milioane de produse vandute, Germanos Telecom Romania a devenit unul dintre jucatorii-cheie pe piata telecom, lasand o amprenta puternica in memoria consumatorilor si oferind servicii remarcabile care i-au inspirat pe multi dintre ei.
Lansat in 1996, magazinul de baterii situat in centrul Bucurestiului a fost la momentul respectiv un reper in materie de vanzare de baterii pentru industria de retail. Inca de atunci, magazinele Germanos au devenit un element de referinta pentru retailul modern si, mai mult, au contribuit decisiv la succesul COSMOTE Romania, prin generarea de vanzari in crestere si sustinerea dezvoltarii celui mai dinamic operator de pe piata.
"In octombrie 1996, Germanos a facut primul pas in Romania si a inceput ceea ce avea sa devina cea mai remarcabila si perseverenta odisee din retailul telecom romanesc, cu sprijinul consumatorilor romani. Au fost 15 ani intensi cu cea mai buna echipa din retailul telecom. Acestea nu ar fi fost posibile fara daruirea si profesionalismul oamenilor nostri, carora le suntem recunoscatori. Am dovedit ca suntem cea mai buna organizatie de retail din telecomul romanesc si intentionam sa ne pastram acest statut”, a declarat Aris Karousos, Retail Chain Division Director, Germanos si COSMOTE Romania.
Un exemplu al dinamicii Germanos este faptul ca, in ultimii patru ani, peste 17 milioane de clienti au trecut pragul magazinelor din intreaga tara.
In timp, Germanos a devenit un retailer complet de telecom, comercializand nu numai telefoane mobile, ci si accesorii si alte produse electronice, precum sisteme GPS, camere foto, medii de stocare si, recent, internet si telefonie fixa, servicii si sisteme de receptie de programe TV prin satelit si terestru, complementare domeniului principal de activitate.
De-a lungul anilor, Germanos a devenit campionul noilor servicii, configurand retailul modern si asteptarile clientilor cu inovatii precum G-Garantie, G-Agenda, G-Ticket, G-Service si multe altele.
Germanos isi arata aprecierea pentru cei 15 ani de relatie excelenta cu consumatorii romani, punandu-le la dispozitie noi oferte promotionale in toate magazinele din tara, unde cei interesati de tehnologie sunt asteptati de catre reprezentantii companiei cu zambetul pe buze si avand cunostinte temeinice despre cele mai recente lansari.
Germanos are in prezent peste 1.000 de angajati, cu o varsta medie de 27,5 ani.
La sfarsitul lunii septembrie 2011, Germanos Romania avea peste 220 de magazine la nivel national, fiind parte din canalul de distributie al COSMOTE Romania, care includea aproximativ 600 de puncte de vanzare in intreaga tara.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman