10 metode pentru a reduce cheltuielile la supermarket
Data publicarii: 08-11-2011 | Lifestyle
De cate ori vi s-a intamplat sa mergeti la supermarket pentru paine, apa si cateva legume si ati ajuns la casa cu cosul arhiplin de bunatati, majoritatea la promotie, aproape gratis?
In cele mai multe cazuri necesitatea unor astfel de cumparaturi este doar iluzorie. Cumparam pe principiul "ca e la promotie, incredibil de ieftin" si "cu siguranta o sa ne trebuiasca la un moment dat". Pana sa ne trebuiasca ce am cumparat la promotie, fie a iesit din garantie, fie am uitat unde le-am depozitat.
Atunci de ce continuam sa cheltuim?
Raspunsul este simplu: competitia dintre marile magazine le determina pe acestea sa investeasca in practici de marketing care sa ii determine pe consumatori sa cumpere cat mai mult, in asa fel incat afacerea sa se mentina profitabila.
Iata de aceea cateva reguli care respectate cu strictete pot scurta simtitor lista cumparaturilor inutile si implicit suma platita la final
- Fa-ti o lista de cumparaturi si nu te abate de la ea;
- Mananca intotdeauna inainte de a merge la cumparaturi;
- Cumpara produsele, marcile si preturile inainte sa alegi;
- Lasa-i pe cei mici acasa, iar daca asta nu este posibil nu ceda rugamintilor lor. Fa-le o singura favoare, la alegere;
- Verifica perioada de valabilitate a produselor cumparate;
- Analizeaza cu grija ofertele speciale si nu cumpara inainte sa te asiguri ca iti aduc un avantaj economic real;
- Cumpara produsele disponibile la vrac in locul celor preambalate;
- Nu cumpara cantitati mari decat daca te asiguri ca pretul este intr-adevar avantajos si intreaga cantitate va putea fi consumata inainte de expirare;
- Verifica etichetele pentru a vedea ce cumperi si in ce cantitate;
- Ultima regula, dar nu cea din urma, compara ofertele supermarketurilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului