Banca Comerciala Carpatica lanseaza pachetele de produse destinate persoanelor juridice
Data publicarii: 07-11-2011 | Finante-Banci
Banca Comerciala Carpatica lanseaza noi produse destinate persoanelor juridice si asimilate acestora, oferind instrumente gandite si adaptate cerintelor pietei actuale.
Pachetele de produse de cash management permit clientului accesarea simultana a mai multor produse financiar bancare in conditii preferentiale si in functie de pachetul pentru care se opteaza, acesta poate contine:
- gratuitate la deschiderea si administrarea conturilor curente in RON sau valuta (EUR, USD, GPB)
- serviciul de internet banking BCC e-Smart
- un numar de incasari si plati lunare in lei efectuate prin conturile curente prin intermediul serviciului de internet banking in mod gratuit
- card de debit in lei Mastercard Business Lider
- un terminal POS fara comision de gestiune
Pachetele de produse lansate de Banca Comerciala Carpatica sunt destinate noilor clienti ai bancii, persoane juridice si asimilate acestora, avand o valabilitate de 12 luni. Acestea contin solutii de cash management necesare oricarui intreprinzator: cont curent in orice valuta RON, EUR, USD, GPB, internet banking BCC e-Smart, card de debit Business Lider, POS, precum si operatiuni bancare la costuri preferentiale.
Avantajul achizitionarii unui astfel de pachet consta in faptul ca se obtine un beneficiu de 60% fata de achizitionarea individuala a fiecarui produs inclus in pachete.
Costul pachetelor este extrem de avantajos avand in vedere multiplele optiuni care pot fi accesate de catre clienti printr-un singur pachet. Acesta este cuprins intre 20 lei/ luna si 80 lei/ luna, in functie de pachetul solicitat. In conditiile in care clientul este dispus sa plateasca abonamentul anual, se acorda o reducere de 20% fata de plata lunara a abonamentului.
"Prin intermediul acestor noi produse ne adresam tuturor celor care vor sa se alature Bancii Carpatica in calitate de noi clienti, ca parteneri egali de afaceri. Am avut in vedere in principal optimizarea si eficientizarea costurilor in utilizarea serviciilor financiar bancare de catre persoanele juridice. Pentru cei care vor decide sa devina clientii nostri, accesarea acestor pachete le va aduce facilitati multiple, care se concentreaza pe activitatile cu flux continuu desfasurate de o firma, pe solutii care stau la baza oricarei afaceri. Una din directiile strategice abordate de Carpatica in acest an este reprezentata de adaptarea tuturor produselor din portofoliu la conditiile actuale de piata, precum si oferirea de solutii si consultanta financiara de calitate tuturor celor interesati de produsele si serviciile Bancii Carpatica.” declara George Ciobanasu, Director General Adjunct al Bancii Comerciale Carpatica.
Mai multe informatii despre aceste pachete de produse sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea IMM si Corporate > Pachete de produse.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman