Raiffeisen Bank lanseaza aplicatiile de Smart Mobile banking
Data publicarii: Astazi, 02-11-2011 | Finante-Banci
Aplicatia de Smart Mobile a Raiffeisen Bank permite efectuarea transferurilor de bani, plata facturilor si obtinerea de informatii financiare direct de pe telefonul mobil, instantaneu si cu costuri mai mici cu pana la 50% decat la ghiseul bancii. Aplicatia este disponibila atat pentru dispozitivele Apple (iOS) cat si pentru cele care ruleaza Android.
Raiffeisen Smart Mobile face posibila efectuarea de operatiuni bancare, cum ar fi consultarea gratuita a soldurilor si a istoricului tranzactiilor pentru conturile proprii si efectuarea, cu costuri mai mici cu pana la 50% fata de tranzactiile din agentie, de transferuri bancare catre alte conturi, indiferent daca aflate la Raiffeisen sau la alte banci, dar predefinite mai inainte in contul de internet banking. O alta functionalitate a aplicatiei este plata facturilor de utilitati direct de pe telefonul mobil.
Noua aplicatie de mobile banking a Raiffeisen Bank ofera acces gratuit la informatii financiare utile, cum ar fi cursurile de schimb BNR si cele ale bancii, precum si detalii despre fluctuatiile cursurilor principalelor valute in ultimele 3 luni. Utilizatorii de Smart Mobile pot efectua gratuit si schimburi valutare direct de pe telefonul mobil.
Cu ajutorul aplicatiei, clientii Raiffeisen Bank pot localiza rapid cele mai apropiate bancomate si agentii ale bancii si pot afla in acelasi timp programul lor de functionare.
Serviciul de Smart Mobile este disponibil non-stop, 7 zile din 7 si se adreseaza persoanelor fizice care au conturi curente deschise la Raiffeisen Bank si care detin deja un cont de internet banking. Pentru a accesa Raiffeisen Smart Mobile, trebuie mai intai descarcata gratuit aplicatia din App Store si respectiv Android Market, iar serviciul trebuie activat din Internet Banking. Clientii Raiffeisen care utilizeaza deja serviciul de internet banking isi pot seta direct acolo parola si astfel au disponibil noul serviciu fara sa se deplaseze la sediul bancii. Raiffeisen Smart Mobile poate fi accesat si direct din browserul de internet al telefonului, acest lucru fiind valabil si pentru telefoanele care nu detin unul din softurile mentionate mai sus.
"Planurile de dezvoltare a produselor noastre pornesc de la dorintele si sugestiile clientilor nostri. Venim in intampinarea acestora prin lansarea unui serviciu care le va permite o economie semnificativa de timp si de bani in raport cu nevoile acestora privind tranzactiile bancare curente. Noua aplicatie Raiffeisen Smart Mobile este usor de utilizat, rapida si sigura, si permite efectuarea operatiunilor cu costuri reduse pana la 50%. Mai mult , ea ofera o experienta similara cu utilizarea oricarei aplicatii disponibile pe Smart Phone-uri (Apple, Android), a declarat Radu Topliceanu, director executiv Aria Clienti Persoane Fizice, Raiffeisen Bank.
Pentru utilizarea facila si intuitiva a aplicatiei am dezvoltat demo-uri interactive care sunt disponibile direct in sectiunea publica a aplicatiei, accesibila pentru toti vizitatorii, odata ce aceasta a fost descarcata din App Store si Android Market sau pe adresa http://www.raiffeisenonline.ro/demo_smart_mobile.htm.
Raiffeisen Smart Mobile completeaza lista canalelor electronice de acces la serviciile si produsele bancii: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), sau bancomatele multifunctionale ale bancii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii