COSMOTE Romania continua povestea din Fluturele cu Mama si fiul
Data publicarii: 28-10-2011 | Media
COSMOTE Romania lanseaza astazi o noua campanie de comunicare adresata abonatilor sai, care isi propune sa reitereze mesajul transmis prin platforma "Fluturele”. Noua campanie ne indeamna sa-i ascultam pe cei din jurul nostru si ne arata cat este de importanta grija fata de cei dragi. Aceasta sugereaza ca a acorda timpului necesar pentru a asculta este probabil cea mai buna cale pentru a dobandi o stare de spirit mai buna.
Viata nu este foarte rabdatoare cu noi, iar in momentele grele, sunam adesea un prieten sau o ruda apropiata pentru a le povesti experientele noastre. Poate nu este intotdeauna un gest binevenit, intrucat astfel transferam starile noastre apasatoare asupra unor persoane care nu le merita. Noul clip sugereaza o alta abordare: exista intotdeauna o persoana careia ii pasa de tine si ale carei intamplari ar putea sa te detaseze de sentimentele coplesitoare. "Mama, sunt mai bine acum”, spune personajul din spot, la finalul unei conversatii emotionale cu mama sa.
"Ca urmare a succesului campaniei "Fluturele”, ne-am dorit sa extindem platforma de comunicare "Timp sa ascultam”, o abordare deosebita si originala pentru acesta categorie, si sa aratam, mai clar, ceea ce noi, COSMOTE, propunem: utilizarea telefoniei mobile nu pentru a numara minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica si inlatura distanta fizica”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania.
Dupa spotul TV "Fluturele”, care a miscat publicul si a generat multe reactii pozitive in social media, COSMOTE Romania continua comunicarea in directia "Timp sa ascultam”, venind cu o propunere concreta care ofera timpul necesar pentru a asculta si a comunica pe indelete. Spotul TV "Mama si fiul” promoveaza planul tarifar de voce XL care, pentru doar 18.60 euro pe luna, include 250 de minute nationale si internationale, 2.000 de minute in retea, 2.000 sms-uri in retea, 150 MMS-uri in retea, 1.500 de minute pentru apeluri video in retea, 2.000 de minute catre Romtelecom fix si 150 MB trafic de date.
Pentru spotul TV care reda povestea unei conversatii in urma careia toate grijile si stresul unei zile lungi dispar, click aici.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani