14 th Call Center Convention, un eveniment despre viitor
Data publicarii: 25-10-2011 | Afaceri
14 th Call Center Convention este un eveniment international, organizat anual la Viena, de catre Competence Call Center.
In termeni autohtoni, aceasta este o conferinta. In termeni reali, este un eveniment. Diferenta de terminologie este data de lipsa catorva elemente care sunt specific unei conferinte, asa cum o stim cu totii. In primul rand, la Centrul de Conferinte Studio 44 din Viena (nu intr-un hotel) nu venise nimeni doar ca sa scape de la birou. A fost un eveniment dedicat profesionistilor si, ca atare, au venit profesionistii interesati de ceea ce se intampla. De altfel, acest lucru s-a vazut foarte clar in sesiunile de intrabari de la finalul fiecarei prezentari. Poate acest lucru a fost posibil si datorita calitatilor extraodinare ale speacherilor, faptului ca prezentau noutati, nu se fereau sa ofere date si experiente concrete, nu se fereau sa spuna unde au gresit, cum au gresit si de ce, nu se sfiau sa spuna ce au facut bine, cum au crescut si ce anume i-a determinat sa ia anumite decizii.
Cei din call-centere sunt acei oameni care va raspund la telefon. Cand aveti o problema cu un produs sau serviciu, sau care va suna sa va vanda sau sa va prezinte un produs, sau care va asculta problemele legate de factura. Munca lor este una grea, pentru ca trebuie sa multumeasca doi client simultan. Primul sunteti dumnevoastra, cel de-al doilea este clientul in numele caruia trebuie sa raspunda la telefon. Poate de aici foarte buna organizare. Faptul ca s-a gasit un mediu adecvat pentru desfasurarea conferintei, unde, la intrare te intampinau chiar cei de la Competence Call Center, care te asteptau, care aveau ecuson cu numele meu si care te-au indrumat catre garderoba.
Atmosfera era destinsa. Oamenii din aceeasi bransa care aveau ce-si impartasii, ce discuta si care, in parte, se mai vazusera. Melange-ul cultural, multinational, iti dadea impresia unui summit, nu a unei conferinte. Doamnele purtau pantofi in ciuda celor 7-8 grade de afara, domnii nu erau deloc stingheriti de cravata si, poate cel mai important, desi eram la o conferinta de Call Center, pe mese nu erau telefoane iar participantii nu sms-uiau, facebook-ceau sau mailuiau pe sub mese. Nu se iesea pe hol "la o tacla” decat in pauza, si, de fapt, nimeni nu parasea sala in timpul conferintei decat pret de cateva minute, categoric pentru ceva important. Poate si pentru ca sala colabora foarte bine cu speakerii, astfel incat sa nu adormi, sa nu te plictisesti, sa nu casti, sa nu obosesti la un eveniment de sase ore. Ecrane mari, electronice (nu din panza), lumina ambientala care sa ofere odihna privirii, atentie concentrata pe vorbitor si posibilitatea de a-ti lua notite fara sa iti bagi pixul in ochi.
Speakerii nu se sfiesc sa faca glume, unele pe seama lor chiar. Se rade, se discuta, se pun intrebari. Domnisoara care ofera microfonul particpantilor pentru a pune intrebari chiar are o zi aglomerata. Se mai aduce un microfon si un coleg o ajuta, preluand jumatate din sala.
Competence Call Center Convention si-a axat editia din acest an catre ceea ce inseamna inovatie si viitor. Cele trei aptitudini pe care trebuie sa le aiba orice companie din domeniu au fost clar prezentate de catre moderatorul evenimentului, Dl. Vincent Vanden Bossche, Presedinte ECCCO & Managing Director Call Communications (Blegia): trebuie depasita orice bariera de limba, trebuie imbunatatita permanent relatia cu clientii si, de asemenea, trebuie mentinut pasul cu tehnologia. Toate acestea dau valoare unui Call Center si, de altfel, oricarei companii.
O lectie pe care toti trebuie sa o invatam intr-o lume din ce in ce mai deschisa, pretentioasa si mai constienta de drepturile ei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului