Clientii bancilor se simt inselati cand sunt obligati sa incheie asigurari
Data publicarii: 21-10-2011 | Finante-Banci
Consumatorii nu mai considera ca sectorul financiar este interesat de nevoile sale, ci observa constant ca bancile si asiguratorii sunt interesati numai de profitul pe termen scurt, a declarat Neil Diamond, business development consultant in cadrul LIMRA, asociatie a companiilor de asigurari de viata si servicii financiare cu aproximativ 850 de membri, in peste 73 de tari.
"Canalul de bancassurance trebuie sa fie orientat pe nevoile clientului, sub forma unor servicii furnizate, nu sa reprezinte o simpla comercializare de produse. Altfel, de fiecare data cand un client va intra intr-o sucursala de banca acesta va stii ca banca respectiva va inverca mereu sa-i vanda o asigurare", a declarat Neil Diamond, in cadrul unui seminar pe tema asigurarilor, organizat de Alico Asigurari si Ziarul Financiar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des