Clientii bancilor se simt inselati cand sunt obligati sa incheie asigurari
Data publicarii: 21-10-2011 | Finante-Banci
Consumatorii nu mai considera ca sectorul financiar este interesat de nevoile sale, ci observa constant ca bancile si asiguratorii sunt interesati numai de profitul pe termen scurt, a declarat Neil Diamond, business development consultant in cadrul LIMRA, asociatie a companiilor de asigurari de viata si servicii financiare cu aproximativ 850 de membri, in peste 73 de tari.
"Canalul de bancassurance trebuie sa fie orientat pe nevoile clientului, sub forma unor servicii furnizate, nu sa reprezinte o simpla comercializare de produse. Altfel, de fiecare data cand un client va intra intr-o sucursala de banca acesta va stii ca banca respectiva va inverca mereu sa-i vanda o asigurare", a declarat Neil Diamond, in cadrul unui seminar pe tema asigurarilor, organizat de Alico Asigurari si Ziarul Financiar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman