Clientii bancilor se simt inselati cand sunt obligati sa incheie asigurari
Data publicarii: 21-10-2011 | Finante-Banci
Consumatorii nu mai considera ca sectorul financiar este interesat de nevoile sale, ci observa constant ca bancile si asiguratorii sunt interesati numai de profitul pe termen scurt, a declarat Neil Diamond, business development consultant in cadrul LIMRA, asociatie a companiilor de asigurari de viata si servicii financiare cu aproximativ 850 de membri, in peste 73 de tari.
"Canalul de bancassurance trebuie sa fie orientat pe nevoile clientului, sub forma unor servicii furnizate, nu sa reprezinte o simpla comercializare de produse. Altfel, de fiecare data cand un client va intra intr-o sucursala de banca acesta va stii ca banca respectiva va inverca mereu sa-i vanda o asigurare", a declarat Neil Diamond, in cadrul unui seminar pe tema asigurarilor, organizat de Alico Asigurari si Ziarul Financiar.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii