Visa: Cel mai bun card din industria turismului
Data publicarii: 28-09-2006"Visa este incantata sa primeasca acest premiu in numele celor 20.000 de banci membre", a spus Tom Shepard, vice-presedinte executiv, Global Marketing Partnerships and Sponsorships, Visa International. "Visa se dezvolta odata cu industria turistica, conlucrand cu agentiile de turism si intermediindu-le acestora contactul cu milioane de detinatori de cardurilor Visa care, la randul lor, pot sa foloseasca aceasta modalitate de plata oriunde in lume. Suntem onorati sa primim unul dintre cele mai importante premii ale acestei industrii."
Votul online s-a desfasurat pe parcursul intregului an 2006 prin accesarea site-ului www.worldtravelawards.com. Peste 167.000 agenti de turism din peste 200 de tari au avut ocazia sa aleaga cele mai bune companii implicate in turismul mondial. Castigatorul a fost ales dintre American Express, Diner's Club, JCB, MasterCard and Visa.
"Visa a castigat acest premiu pentru al noualea an consecutiv", a spus presedintele si fondatorul World Travel Awards, Graham Cooke. "Premiile iau in considerare parerile a zeci de mii de agenti de turism din toata lumea. Peste 2 milioane de voturi au fost inregistrate in timpul celor 5 luni de cercetare independenta si faptul ca nimeni nu a putut detrona Visa aproape o decada este dovada faptului ca oferta lor de carduri este cea mai buna. Acest lucru este determinat de continua preocupare a Visa pentru excelenta si pentru a oferi servicii cu valoare adaugata, asa cum este noul lor portal online de turism".
Premiile World Travel au fost decernate in cadrul celei de-a XIII-a editii organizate la sfarsitul lunii septembrie 2006, la Beaches Turks & Caicos Resort and Spa, Providenciales. Premiile World Travel Awards se acorda organizatiilor sau companiilor care sunt implicate in industria turimului si cea a transportului pe categorii globale sau regionale: companii aeriene, hoteluri, plaje, companii care ofera croaziere, organizatii de carduri, companii de inchiriere de masini si servicii de rezervare hoteliera.
Visa International este un partener strategic al celor mai importante companii multinationale si ofera promotii de retail si transport & recreere tuturor detinatorilor de carduri Visa. Multiplele relatii ale Visa cu comerciantii si parteneriatele pe programe de marketing, precum si acceptarea cardurilor Visa la nivel global, determina cresterea segmentelor retail si turism.
Visa a creat de asemenea un portal online inovativ si interactiv, dedicat turismului si calatoriilor - "Visa Destinations" - care ofera accesul detinatorilor de carduri Visa la ofertele exclusive ale unui grup select de agentii si companii de turism, transport si agrement. Site-ul www.visadestinations.com ofera informatii detaliate, da posibilitatea planificarii calatoriilor si prezinta oferte de produse, de vacante si de agrement in cele mai importante destinatii din lume.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice