Complexul Hotelier Mamaia a fost vandut cu 2,48 milioane euro
Data publicarii: 07-10-2011 | TurismComplexul Hotelier Mamaia, aflat in patrimoniul SC Mamaia SA, a fost vandut miercuri, 5 octombrie, in urma unei licitatii dechise, pretul de vanzare fiind 2,48 milioane euro si a apartinut singurei oferte depuse, a anuntat joi Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT).
"Cumparatorul este Iordache Silviu, persoana fizica, din Bucuresti. Plata se face integral, in zece zile calendaristice de la data semnarii contractului de vanzare - cumparare. Garantia de participare, care se constituie avans la contract, a fost de 400.000 euro", se arata intr-un comunicat al ministerului.
Contractul de vanzare - cumparare va cuprinde o clauza prin care cumparatorul este obligat sa mentina activul in circuitul turistic. Anterior acestei licitatii, Complexul Hotelier Mamaia mai fusese scos la vanzare in cinci sedinte de licitatie, fara a gasi cumparatori.
Complexul Hotelier Mamaia este situat in centrul Statiunii Mamaia, fiind compus din teren in suprafata de 2.248 mp si constructii: Hotel Mamaia, restaurant si doua terase. Hotelul este dispus pe parter plus un etaj, are o capacitate de 66 locuri de cazare, distribuite astfel: 16 camere duble, sapte apartamente cu doua dormitoare si un apartament cu trei dormitoare. Complexul este clasificat la cinci stele. Dotari: sali de conferinta, bar, salon de coafura, masaj, jacuzzi, sauna.
Vanzarea Complexului Hotelier Mamaia face parte din actiunile Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului de privatizare a activelor pe care statul le mai detine in sectorul de turism, astfel incat acestea sa poata beneficia de investitiile necesare dezvoltarii si cresterii competitivitatii acestora. In aceasta perioada au mai fost oferite la vanzare si alte active, iar anunturile de vanzare pot fi vizualizate pe site-ul MDRT.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului